Profi țintește borna de 1800 de magazine până la finalul anului
Profi, unul dintre cei mai importanți jucători activi pe piața locală, continuă investițiile în expansiune și vrea să ajungă aproape de pragul de 1.800 de magazine până la finalul acestui an. În acest moment, retailerul deține aproximativ 1.750 de locații.
„Așteptăm acordul Consiliului Concurenței, însă nu se pune problema ca cineva să refuze tranzacția. Continuăm să investim în dezvoltarea businessului și expansiunea este una dintre principalele direcții de dezvoltare. În acest moment operăm aproximativ 1.750 de magazine și ne așteptăm să terminăm anul 2024 undeva spre 1.800 de locații. În paralel, investim în remodelarea magazinelor și peste 700 de locații funcționează sub formatul nou, pe care noi, intern, îl denumim Monaco, dar și în digitalizare, 20% din bugetul de investiții fiind alocat pentru automatizarea de procese și cybersecurity”, a declarat Andrei Bica, Chief Financiar Officer Profi Rom Food.
De la începutul acestui an și până la finalul lunii septembrie retailerul a inaugurat 47 de magazine noi, din care 29 sub brandul Profi Loco, 12 sub brandul Profi Super și șase sub formatul Profi Go.
Retailerul estimează că va încheia anul 2024 cu o cifră de afaceri de peste 2,8 miliarde de euro, în condițiile în care anul trecut a raportat o cifră de afaceri de 2,6 miliarde de euro. Creșterea va fi susținută atât de expansiune, dar și prin loializarea clienților”, a mai punctat reprezentantul Profi.
Cu aproape 28.000 de angajați în circa 1.750 magazine proprii și Partener prezente în aproape 860 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. Profi Super, Profi GO și Profi Loco, cele trei formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România.
În toamna anului trecut, Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a ajuns la un acord privind achiziționarea companiei Profi Rom Food, care operează rețeaua de magazine Profi în România, de la MidEuropa, într-o tranzacție de 1,3 miliarde de euro.