Profi inaugurează noua generație de magazine Profi City
Retailerul Profi a inaugurat prima unitate Profi City din noua generație, format cunoscut în interiorul companiei sub denumirea Monaco. Magazinul a fost deschis la Timisoara și, spre deosebire de noul concept ProfiGo, magazine de mici dimensiuni amplasate în zone de trafic intens și de birouri, Profi City are o suprafață mai mare și o sortimențație mai extinsă. ”Vorbim practic despre un mic supermarket pentru zone rezidențiale, destinat celor care cumpără pentru a completa ceea ce poate au omis să-și ia când și-au făcut cumpărăturile principale în magazine mai mari”, au precizat reprezentanții retailerului.
Profi City prezintă o zonă de convenience mai largă decât a magazinelor ProfiGo destinate cumpărătorului foarte grăbit care nu dorește decât cele necesare pentru consum imediat. Față de vechiul Profi City, noul format este mai bine adaptat actualelor așteptări ale cumpărătorilor, fiind acum dotat cu vitrină asistată, zonă gastro și coffee corner. La vitrina asistată se găsesc mezeluri de la furnizori locali, specialități din carne de oaie, de porc, de pui și de curcan. Desigur, nu lipsesc nici diferitele varietăți de brânză și cașcaval. În zona gastro clienții pot achiziționa pizza, burgeri, sendvișuri, prăjituri, patiserie, plăcinte sau pâine.
De la începutul anului, Profi a inaugurat deja 31 de magazine și până la sfârșitul lui 2021 urmează să mai deschidă cel puțin 200 de locații noi.
Cu 1433 de magazine în 642 de localități și aproape 22.000 de angajați, Profi este lanțul de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică și cel mai mare număr de magazine din România. Retailerul controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 8,83 miliarde de lei (1,8 mld. euro), în creștere cu 21% față de 7,26 miliarde de lei în 2019.





