Profi a extins rețeaua națională cu 22 de noi locații în luna noiembrie
Rețeaua Profi se apropie de pragul de 1.400 de locații la nivel național după ce în luna noiembrie a deschis alte 22 de noi unități comerciale.
Dintre magazinele inaugurate în luna noiembrie, jumătate au fost în formatul City, magazinele urbane cu suprafețe de vânzare cuprinse între 79 și 270 de metri pătrați. Cele mai multe astfel de locații au fost deschise în orașe precum București, Brașov și Sibiu.
Alte șase inaugurări au vizat formatele Loco, iar luna trecută au apărut pe harta expansiunii Profi și cinci formate Standard.
În timp ce în cazul formatului Loco cel mai mare astfel de supermarket, deschis în comuna Gruiu din Ilfov, are o suprafață de vânzare de puțin peste 300 de metri pătrați, când vine vorba despre formatul standard, cea mai mare suprafață de vânzare inaugurată în luna noiembrie s-a ridicat la 451 de metri pătrați. De altfel, supermarketurile standard din rețeaua Profi sunt magazinele cu cea mai mare suprafață din portofoliul retailerului și cu cel mai mare număr de produse disponibile în sortimentație.
Retailerul Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 7,26 miliarde de lei (peste 1,5 miliarde euro), după un avans de 23% față de anul 2018, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice.