Profi continuă să investească în expansiunea la nivel rural

Luna octombrie pune pe harta expansiunii retailerul Profi cu încă 17 unități comerciale, majoritatea dintre ele fiind în formatul Loco, adică magazine amplasate în zonele rurale ale României. 12 astfel de supermarketuri au fost inaugurate luna aceasta, cel mai mare dintre ele având o suprafață de vânzare de 364 de metri pătrați.

Magazinul se află în satul Podari, în comuna cu același nume din județul Dolj. În total, aproape jumătate dintre magazinele Profi la nivel național sunt poziționate în afara aglomerărilor urbane, retailerul acoperind zone care păreau inaccesibile comerțului modern. Profi continuă să investească în expansiunea la nivel rural

Nu este singurul format pe care retailerul l-a dus în zonele rurale. În satul Vladimirescu din județul Arad, Profi a inaugurat un magazin Super care are o suprafață de vânzare de 411 metri pătrați.

Pe lângă extinderea în zonele rurale, Profi vizează în continuare și marile orașe, adaptând formatul în funcție de nevoile shopperului grăbit. Iar luna aceasta, compania a inaugurat încă un format Go în București, un magazin cu o suprafață de vânzare de 114 metri pătrați, amplasat pe strada Drajna, nr. 3A, în sectorul 6.


Citește și

Profi a ajuns la 600 de magazine de tip franciză Partener


În privința formatului City, o singură astfel de unitate a fost deschisă în această lună, în județul Arad. Unitatea comercială se află pe Calea Radnei, nr. 108/D, și are o suprafață de vânzare de 176 de metri pătrați.

Supermarketul cu cea mai mare suprafață de vânzare deschis de retailer recent se află în Dăbuleni, județul Dolj, pe strada Victoriei, nr. 96-98, și este în formatul Super. O altă unitate comercială Super a fost inaugurată în județul Harghita, în Cristuru Secuiesc.

Profi este lanțul de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică și cel mai mare număr de magazine din România, fiind prezent în peste 600 de localități cu mai mult de 1.500 de magazine. Retailerul a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 8,83 miliarde de lei (1,8 mld. euro), în creștere cu 21% față de 7,26 miliarde de lei în 2019.

 

Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, continuă investițiile în expansiune și a adăugat șase noi locații...
Profi bifează deschiderea a 19 magazine noi după primele trei luni din acest an
Profi bifează deschiderea a 19 magazine noi după primele trei luni din acest an
Retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Parteners continuă să extindă rețeaua de magazine la nivel național și și-a...
Profi continuă să investească în deschideri de magazine în mediul rural
Profi continuă să investească în deschideri de magazine în mediul rural
Retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România a extins rețeaua de magazine cu 11 locații noi în luna octombrie, șapte dintre ele...
Profi continuă extinderea în zonele rurale
Profi continuă extinderea în zonele rurale
Cu aproape jumătate dintre magazine poziționate în afara aglomerărilor urbane, Profi continuă să acopere noi zone care păreau inaccesibile...