Profi a ajuns la 600 de magazine de tip franciză Partener
Profi continuă să extindă rețeaua de magazine partener și a ajuns în prezent la 600 de unități. Practic, una din trei locații Profi este magazin Partener. Anul acesta retailerul a bifat un ritm alerg de recrutare, în contextul în care în luna mai rețeaua număra 400 de unități, iar în luna mai a anului trecut doar 200 de magazine partener.
Denumite inițial magazine Agent, acestea au fost lansate în 2012, oferind o șansă persoanelor cu spirit antreprenorial care doresc să își administreze, cu un minim de investiție, propria lor afacere în retailul modern.
“Pentru serviciile de management şi de operare a magazinului, Profi oferă Partenerului un buget fix garantat lunar (bugetul pentru angajați), un comision lunar din vânzări şi un bonus anual, acesta putând ajunge la venituri similare cu cele ale unei poziţii de senior management,” a declarat Sergiu Contu, Director de Dezvoltare al proiectului Partener Profi. “Totul se desfășoară cu suportul, experiența și îndrumarea Profi, care ofera acces la know-how-ul rețelei, programe de training gratuite, prețuri negociate, sistemele și aplicațiile Profi, lanțuri de distribuție și aprovizionare bine puse la punct și, nu în ultimul rând, umbrela unui brand puternic”, a ma completat acesta.
Magazinul este oferit la cheie, iar pentru preluarea lui viitorul partener depune doar o garanție pe care o recuperează dacă se retrage din parteneriat. Profi este responsabil pentru tot ceea ce înseamnă găsirea și amenajarea spaţiului, inclusiv echipamente și mobilier, și acoperă toate cheltuielile curente de funcţionare a magazinului. Cine îl preia este responsabil de bunul mers al activității, de angajări și de mangementul personalului, de comenzi, stocuri de marfă, și altele.
Cu peste 1.500 de magazine în mai mult de 600 de localități, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România și, prin cei peste 25.000 de angajați ai magazinelor proprii și partenere, este cel mai mare angajator privat din țară. Retailerul a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 8,83 miliarde de lei (1,8 mld. euro), în creștere cu 21% față de 7,26 miliarde de lei în 2019.





