Primele rezultate financiare ale Ahold Delhaize
Compania Ahold Delhaize, creată după fuziunea celor doi retaileri internaționali - ce s-a finalizat în luna iunie a acestui an - a raportat rezultatele financiare preliminare ale trimestrului al treilea. Rezultatele arată o creștere puternică, de 25%, a vânzărilor online, comparativ cu anul trecut.
Ahold Delhaize a raportat, pentru trimestrul al treilea, încheiat în luna septembrie, un profit net de 236 milioane de euro, în creștere cu aproximativ 25% față de anul precedent. De asemenea, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 64,2%, la o valoare de 13,9 miliarde de euro.
„Suntem încântați să anunțăm o performanță solidă în primul set complet de rezultate trimestriale, începând cu finalizarea fuzionării noastre", a declarat Dick Boer, CEO-ul companiei.
Boer a remarcat faptul că în Olanda, grupul a realizat al șaptelea trimestru consecutiv de creștere, determinat de un impuls puternic venit din partea retailerului Albert Heijn.
Ahold Delhaize este prezentă și în România, unde deține rețeaua de magazine Mega Image. Retailerul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 3,56 miliarde de lei, în creștere cu 26% față de anul precedent. Pentru 2016, reprezentanții retailerului estimează o creștere de peste 10% a cifrei de afaceri.





