POS Media Romania anunță un parteneriat pe termen lung cu Unlimitail, compania desemnată de Carrefour să coordoneze la nivel global soluțiile sale de retail media

POS Media România anunță un parteneriat pe termen lung cu Unlimitail, partenerul global exclusiv al Carrefour pentru retail media, pentru gestionarea operațiunilor de publicitate media in-store din întreaga rețea Carrefour România. Poza articol PR Unlimitail FINAL 002

Această colaborare se bazează pe o relație deja consolidată, POS Media România gestionând operațiunile de retail media in-store pentru Carrefour România încă din anul 2019. Prin noul acord cu Unlimitail, parteneriatul îmbină expertiza locală solidă cu dimensiunea internațională și tehnologia avansată, având ca obiectiv livrarea unui avantaj competitiv semnificativ pentru branduri, retaileri și cumpărători.

„Publicitatea in-store este un element central al strategiilor omnichannel ale clienților noștri, ceea ce face ca alegerea partenerilor noștri să fie o prioritate strategică pentru a oferi cele mai bune servicii de retail media. POS Media Romania a fost un partener de încredere pentru Carrefour România și împreună consolidăm acum această colaborare pentru a ridica și mai mult standardele pe piața din România” a declarat Emmanuel Pottier, Director de Dezvoltare și Inovare la Unlimitail.

POS Media Romania, parte a Grupului POS Media, este lider în retail media la nivel european, cu peste 25 de ani de expertiză în conectarea brandurilor cu consumatorii la fiecare pas al procesului de cumpărare. Expertiza acumulată în Romania, împreună cu rolul Unlimitail de partener global al Carrefour, asigură o bază solidă pentru dezvoltarea unor soluții in-store mai avansate, capabile să amplifice experiența consumatorului și performanța brandurilor.

„Suntem încântați să ne unim forțele cu Unlimitail într-o colaborare pe termen lung, orientată spre viitor. Prin alinierea expertizei locale cu capabilitățile globale, dorim să construim experiențe de retail media mai inteligente și mai relevante. Obiectivul nostru comun este să facem retail media mai accesibilă, mai ușor de măsurat și să oferim rezultate valoroase pentru branduri, retaileri și cumpărători. Prin combinarea punctelor noastre forte cu tehnologia de ultimă generație și dimensiunea globală, modelăm viitorul industriei și stabilim noi standarde pentru ceea ce retail media reprezintă și poate oferi”, susține Maksym Sazhyn, Director General POS Media România.

În baza acestui acord, POS Media România va continua să vândă, să producă, să opereze, să instaleze și să gestioneze activitățile de publicitate pe suporturile media in-store din rețeaua Carrefour România, beneficiind totodată de coordonarea strategică a Unlimitail la nivel global.

Agenția POS Media România Shopper Activation Agency este parte a Grupului POS Media, lider european în marketingul centrat pe cumpărător. Agenția conectează brandurile cu cumpărătorii pe tot parcursul procesului de cumpărare și oferă soluții personalizate pentru toate produsele și serviciile de retail pentru a influența comportamentul cumpărătorilor la punctul de vânzare. POS Media România este specializată în dezvoltarea de campanii publicitare eficiente în mediul de retail, valorificând o rețea extinsă de parteneri pentru a sprijini brandurile în creșterea vânzărilor și consolidarea vizibilității la punctul de cumpărare.

Unlimitail este o platformă globală de retail media care sprijină brandurile și retailerii să implementeze strategii simplificate, integrate și optimizate. Prin insight-uri profunde despre consumatori, activări omnichannel și soluții complete de măsurare, compania contribuie la creșterea vizibilității și accelerarea vânzărilor. Unlimitail se distinge prin tehnologii avansate de publicitate furnizate prin Epsilon Retail Media, care oferă soluții unificate atât onsite, cât și offsite, dar și prin acoperirea sa globală și accesul la resurse extinse de date premium. Platforma agregă peste 2 miliarde de afișări lunare și conectează mai mult de 220 de milioane de clienți la nivel mondial, prin intermediul a 35 de parteneri de retail.

*Articol susținut de POS Media România.

Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent
Lidl lansează în 31 de țări europene prima sa campanie internațională de brand, sub sloganul „Știi că merită.”. Campania se...
Kaufland introduce primul scanner pentru avocado, în magazinul Barbu Văcărescu. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Kaufland introduce primul scanner pentru avocado, în magazinul Barbu Văcărescu
Kaufland România lansează, în premieră, un scanner pentru avocado care arată cât de tare este fructul și, în funcție de gradul de coacere,...
1200 x 750 KV articol TRT_1
Trade Round Table revine cu o nouă ediție, „Reframe Retail”
Trade Round Table, unul dintre cele mai relevante evenimente B2B dedicate industriei de retail și FMCG din România, revine cu o nouă ediție, în...
Strategia Kaufland privind expansiunea, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Marco Hößl, Kaufland: Până în 2030 vrem să ajungem la 250 de magazine în România și Republica Moldova
Activ pe piața din România din 2005, retailerul german Kaufland continuă să investească în expansiune pe piața locală, ambiția fiind de a...