Peste 1.500 de produse cu reduceri de până la 50% în magazinele Auchan, în campania de Black Friday
Până pe data de 18 noiembrie, Auchan aplică în magazinele fizice și pe platforma online reduceri de până la 50% pentru mai bine de 1500 de produse. Reducerile fac parte din campania de Black Friday și se aplică de la electrocasnice și băuturi premium la produse de îngrijire personală, jucării, alimente și articole de sezon. Pentru ediția din acest an, Auchan estimează o creștere de peste 150% a comenzilor față de 2024, susținută de extinderea ofertelor și de noile beneficii MyCLUB. 
Anul acesta, Auchan vine cu o selecție amplă de categorii aflate la reducere, atent adaptată sezonului de toamnă-iarnă și nevoilor clienților. Categoriile vedetă ale ediției Black Friday 2025 sunt: articole din gama de Crăciun - brazi artificiali, instalații luminoase, calendare Advent, coșuri cadou și produse de cofetărie cu 20% reducere prin MyCLUB Auchan (exclusiv online); electrocasnice și tehnologie: televizoare, espressoare, aspiratoare, friteuze, blendere, aparate de bucătărie; alimente și băuturi: bere, vinuri premium, șampanie și spumante, băuturi spirtoase și răcoritoare, cafea, ulei de măsline, brânzeturi și mezeluri, dulciuri, produse lactate high-protein.
Lista este completată de produse pentru casă: detergenți, soluții de curățenie, hârtie igienică și prosoape de bucătărie, vase de gătit, anvelope de iarnă; îngrijire personală și frumusețe: produse pentru față, corp, păr, igienă dentară, aparate de tuns, uscătoare și plăci de păr.
Și în acest an, deținătorii cardului MyCLUB Auchan beneficiază de avantaje exclusive: reduceri instant și cashback pentru anumite categorii de produse (până la 25%), promoții speciale online, precum 20% reducere la cofetărie (tort + platouri de prăjituri) și la coșurile cadou, oferta dedicată la jucării, disponibilă doar pe 7 noiembrie. Pe toata durata campaniei, livrarea este gratuită pentru comenzile de minim 350 lei plasate pe auchan.ro, cu livrare la domiciliu.
Produse românești, dar și branduri consacrate, în centrul campaniei de Black Friday
Auchan continuă să susțină producătorii locali și brandurile românești. Printre mărcile incluse în campania din acest an se regăsesc branduri precum Ursus, Bergenbier, Domeniile Davidescu, Caii de la Letea, Zarea, Aqua Carpatica, Dero, Râureni, Olympus, Edenia, Delaco, Napolact, Cris-Tim și Artesana.
Totodată, anul acesta, Auchan lansează două campanii speciale în cadrul ediției Black Friday 2025, dedicate recompensării loialității MyCLUB. Astfel, pe 5 noiembrie, toți cei care aleg să facă cumpărături prin serviciul Scan&Go, din aplicația Auchan, vor primi 5% bani înapoi ca bonus pe cardul MyCLUB Auchan, sumă care poate fi utilizată ulterior pentru alte achiziții.

În plus, pentru clienții noi care plasează prima comandă pe auchan.ro până pe 18 noiembrie și dețin un card MyCLUB activ, retailerul oferă 50 lei bonus înapoi pe card, o singură dată per cont, bonus valabil pentru cumpărăturile din luna decembrie.
În 2024, campania Black Friday a generat peste 1 milion de articole vândute online, cele mai multe comenzi provenind din București, Cluj, Iași, Brașov, Craiova, Timișoara și Constanța. Pentru ediția din acest an, Auchan estimează o creștere de peste 150% a comenzilor, susținută de extinderea ofertelor și de noile beneficii MyCLUB.
În topul celor mai comandate produse din 2024 s-au aflat televizoarele TCL, brazii artificiali Actuel, seturile LEGO Technic, espressoarele Tassimo și detergenții Ariel. În 2025, aceste produse revin în campanie într-o selecție revizuită, cu prețuri reduse semnificativ și stocuri dimensionate pentru a răspunde cererii crescute.
Auchan România are în portofoliu aproape 500 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, opt hipermarketuri ATAC Hiper Discount, nouă supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, peste 50 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile competitive, în fiecare zi.







