Pescaderia by Alioli extinde parteneriatul cu Mega Image
Pescaderia by Alioli continuă în acest an dezvoltarea lanțului de pescării de tip Fish Corner împreună cu lanțul de magazine Mega Image, parteneriat care a debutat în 2019 cu locația din Mega Image Piața Gemeni.
Pescaderia by Alioli a finalizat 2020 cu patru puncte de vânzare în cadrul magazinelor Mega Image Concept Store din Piața Vitan, Cobălcescu, Piața Gemeni și Ion Mihalache. Pescăriile oferă o varietate de pește și fructe de mare proaspete, cu serviciu gratuit de eviscerare și curățare. De asemenea, oferă gratuit serviciul de ”ready-to-cook”, care oferă posibilitatea clientului să aleagă peștele, acesta fiind curățat și eviscerat de angajații pescăriei, iar ulterior pus într-un ambalaj to-go cu ulei și condimente, fiind astfel gata pentru gătit. În plus, Pescaderia din Mega Image Cobălcescu este dotată cu un cuptor unde clienții își pot selecta peștele, iar angajații pescăriei îl gătesc pe loc, timp în care clienții își continuă cumpărăturile. Proiectul se bucură de succes și va fi implementat în viitoarele magazine Mega Image.
Parteneriatul încheiat cu retailerul presupune deschiderea de Fish Cornere în mai multe magazine din București, dar și din alte orașe din țară, potențialul fiecărei noi locații fiind analizat de ambii parteneri. „Deocamdată suntem prezenți în patru magazine, dar ne dorim ca în acest an să mai deschidem încă patru pescării în lanțul Mega Image. Consumul de pește a crescut în 2020, deoarece în contextul pandemiei oamenii au pus în prim plan sănătatea și au acordat mai multă importanță alimentației. Restaurantele noastre au fost închise, așa că am relocat în noile pescării deschise bucătarii (cu mulți ani de experiență în Spania) și ospătarii. Experiența lor a fost un plus pentru clienți, care au adesea nevoie de informații despre proveniență, dar și despre modul de gătire a peștelui și fructelor de mare”, spune Sorin Barbu, co-proprietarul Pescaderia by Alioli. El detaliază că propunerea de parteneriat venită de la Mega Image s-a datorat succesului pe care l-a avut conceptul de restaurant-pescărie lansat în 2019, în complexul Pipera Plaza din București.
Antreprenorul precizează că a încheiat anul 2020 cu o creștere cu 52% a cifrei de afaceri per total pe companie, datorată deschiderii noilor pescării, dar și campaniei derulate cu ocazia sărbătorilor de iarnă pentru pachetul cadou Jamon „La Finca by Aioli”, marca proprie. Pentru anul 2021, omul de afaceri își dorește o creștere de cel puțin 25% a veniturilor companiei.
Antreprenorul Sorin Barbu are o experiență vastă în HoReCa, deținând și restaurantul cu specific spaniol Finca by Alioli, precum și food-truck-uri cu același specific. El a dezvoltat businessurile sale împreună cu tatăl său, Grigore Barbu și sora sa, Bianca Barbu.