PENNY se extinde în Ilfov și ajunge astfel la 427 de unități la nivel național

Rețeaua PENNY se extinde în județul Ilfov prin deschiderea unui nou magazin în Afumați, situat pe Șoseaua București-Urziceni nr. 223A. Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 885 mp și de 75 locuri de parcare, dintre care patru sunt rezervate persoanelor cu dizabilități. deschidere Penny magazin Afumati

„Experiența îmbunătățită de cumpărături din noul magazin PENNY pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în România. Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, noul magazin PENNY din Afumați, județul Ilfov, oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, inclusiv o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate”, explică reprezentanții companiei.

Programul magazinului din Afumați este de luni până sâmbătă între 7:00 și 22:00, iar duminica între 8:00 și 20:00 iar această deschidere este parte a strategiei PENNY Punct, construită pe șapte piloni: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată. Cu acest nou magazin, rețeaua PENNY ajunge la 427 de magazine deschise la nivel național.

De la începutul anului, PENNY a inaugurat 12 unități comerciale, obiectivul setat pentru 2025 fiind deschiderea a 40 de magazine noi. Pe termen lung, până în 2035 mai exact, PENNY România vrea să atingă pragul de 1.000 de magazine, bugetul alocat dezvoltării fiind de trei miliarde de euro.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 427 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.500 de angajați.

Action intră pe piața locală și deschide primul magazin la Pitești. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Action intră pe piața locală și deschide primul magazin la Pitești
Action, retailerul internațional de tip discount pentru produse non-alimentare, a inaugurat primul magazin în România, în Pitești. România...
Poza articol PR Unlimitail FINAL 002
POS Media Romania anunță un parteneriat pe termen lung cu Unlimitail
POS Media România anunță un parteneriat pe termen lung cu Unlimitail, partenerul global exclusiv al Carrefour pentru retail media, pentru...
Rețeaua Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Olt. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Rețeaua Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Olt
Rețeaua Magazine DIANA continuă expansiunea la nivelul județului Olt și inaugurează cel de-al 95-lea magazin în localitatea Piatra Olt....
Sezamo a lansat campania Oktoberfest cu produse autentice nemțești. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Sezamo a lansat campania Oktoberfest cu produse autentice nemțești
Supermarketul online Sezamo a dat startul campaniei dedicate celui mai cunoscut festival german al toamnei – Oktoberfest. Până pe 5 octombrie,...
Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent
Lidl lansează în 31 de țări europene prima sa campanie internațională de brand, sub sloganul „Știi că merită.”. Campania se...
Kaufland introduce primul scanner pentru avocado, în magazinul Barbu Văcărescu. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Kaufland introduce primul scanner pentru avocado, în magazinul Barbu Văcărescu
Kaufland România lansează, în premieră, un scanner pentru avocado care arată cât de tare este fructul și, în funcție de gradul de coacere,...