PENNY România, o nouă deschidere în Timișoara
PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Bulevardul Cetății nr. 71-75. Această deschidere marchează al patrulea magazin PENNY din oraș și subliniază astfel evoluția strategică a brandului în România.
Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 645,25 mp şi 42 de locuri de parcare, iar programul de funcționare este de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00, iar duminică între 8:00 – 20:00.
Experiența îmbunătățită de cumpărături din noul magazin PENNY pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale.
În plus, noul magazin PENNY din Timișoara oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, inclusiv o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.
Anul acesta retailerul a deschis 28 de magazine, iar planul de expansiune include 35-40 de noi magazine. Până în 2024 Penny și-a bugetat investiții de 1 miliard de euro, cu scopul de a extinde rețeaua și de a dezvolta competențele logistice.
Parte a grupului REWE, PENNY este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 384 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior, fiind pentru al nouălea an consecutiv în care România a înregistrat cel mai bun rezultat financiar la nivel de grup. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat în 2023 un rezultat net de aproape 45 de milioane de euro, cu 14,4 milioane peste nivelul din 2022.