PENNY România, o nouă deschidere în Timișoara

PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Bulevardul Cetății nr. 71-75. Această deschidere marchează al patrulea magazin PENNY din oraș și subliniază astfel evoluția strategică a brandului în România. Magazin PENNY Timisoara, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 645,25 mp şi 42 de locuri de parcare, iar programul de funcționare este de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00, iar duminică între 8:00 – 20:00.

Experiența îmbunătățită de cumpărături din noul magazin PENNY pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale.
În plus, noul magazin PENNY din Timișoara oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, inclusiv o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Anul acesta retailerul a deschis 28 de magazine, iar planul de expansiune include 35-40 de noi magazine. Până în 2024 Penny și-a bugetat investiții de 1 miliard de euro, cu scopul de a extinde rețeaua și de a dezvolta competențele logistice.

Parte a grupului REWE, PENNY este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 384 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior, fiind pentru al nouălea an consecutiv în care România a înregistrat cel mai bun rezultat financiar la nivel de grup. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat în 2023 un rezultat net de aproape 45 de milioane de euro, cu 14,4 milioane peste nivelul din 2022.

PENNY Ploiesti inaugurare Strada Strandului
PENNY își extinde prezența în județul Prahova și deschide un nou magazin în Ploiești
PENNY România continuă investițiile în expansiune și, la mai puțin de o săptămână de când discounterul a anunțat deschiderea a nouă...
Magazin nou deschis Penny
PENNY ajunge la 386 de magazine pe plan local
Discounterul PENNY continuă expansiunea rapidă în România și inaugurează două noi magazine în Satu Mare (jud. Satu Mare) și Isaccea (jud....
PENNY Filipestii de Padure, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
PENNY România deschide un nou magazin în județul Prahova
PENNY România continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 384 în Filipeștii de Pădure, situat pe Str. Principală, FN,...
PENNY inaugurare Cluj-Napoca
Penny își extinde prezența în Cluj-Napoca și ajunge la o rețea națională de 383 de magazine
PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 383 în Cluj-Napoca, pe strada Dâmboviței, nr. 12-18....
PENNY_Campulung Muscel extindere judet Arges
Penny își consolidează prezența în Argeș și deschide al doilea magazin din Câmpulung Muscel
Penny România continuă să își extindă rețeaua și anunță deschiderea celui de-al doilea magazin din orașul Câmpulung Muscel, pe Bulevardul...
PENNY inaugurare magazin Chiajna Ilfov
Penny își extinde prezența în Ilfov și deschide încă un magazin în Chiajna
Penny România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 380 în Chiajna, pe strada Serg. Ilie Petre, nr. 87,...