Penny Market îşi adjudecă prima deschidere din 2015
13 ianuarie 2015
|
Penny Market va deschide mâine un magazin în orașul Bragadiru, județul Ilfov. Unitatea este situată pe Șoseaua Alexandriei nr. 112, are o suprafaţă de vânzare de 1.000 mp şi dispune de 79 de locuri de parcare. Cu această deschidere, retailerului german ajunge la o rețea națională de 164 de magazine.
În ziua deschiderii, începând cu ora 07:00, primii 2.000 de clienţi vor fi întâmpinaţi cu o surpriză dulce, iar în perioada 14 – 20 ianuarie, în magazinul Penny Market Bragadiru vor exista discounturi la diverse produse alimentare: roșii – 3,99 lei/kg, mere roșii – 1,11 lei/kg, banane – 4,29 lei/kg, ulei de floarea soarelui Happy Oil, 3,75 lei/l.
De asemenea, în aceeaşi perioadă, în magazinul Penny Market din Bragadiru, posesorii Cardului Penny beneficiază de Happy Days, respectiv zile cu reduceri de 20% la o anumită categorie de produse: legume (miercuri), vinuri (joi), produse congelate (vineri), praline (sâmbătă), băuturi carbogazoase (duminică), mezeluri (luni), cafea (marți). Cardurile Penny se acordă pe loc în magazin, în baza completării unui simplu formular.
Penny Market este un concept al grupului german Rewe, care mai operează pe piaţa locală şi 8 magazine XXL Mega Discount.
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind comportamentul de consum al românilor cu privire la produsele de curățenie în această...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...