PENNY mărește venitul minim net de intrare în companie
PENNY continuă să investească în echipă și duce mai departe programul de creștere a venitului angajaților din cele 381 de magazine și cele patru centre logistice din țară. Astfel, orice nou angajat al companiei, precum și angajații actuali, vor primi de acum un venit minim net de 3.584 lei. Acesta include bonurile de masă, tichete de sărbători și bonusuri de performanță cu grad mediu de îndeplinire.
Alături de creșterea venitului minim, angajații primesc numeroase beneficii salariale pentru momentele importante din viețile lor, printre care 1 salariu mediu la nașterea unui copil, vouchere pentru rechizite, vouchere pentru scutece pentru nou-născuți, 3 salarii de bază brute în luna pensionării.
În plus, PENNY oferă zile libere suplimentare față de pragul minim solicitat de autorități, care sunt acordate în funcție de vechimea în companie. De exemplu, pentru 10 ani petrecuți în companie, angajatul va beneficia de 27 de zile de concediu. Angajații primesc zile libere extra și pentru acțiuni de voluntariat, donare de sânge, ziua de naștere a angajatului, schimbarea domiciliului, căsătorie, decesul rudelor apropiate. Tăticii primesc zile libere la nașterea unui copil, dar și pentru cursul de puericultură, iar mămicile beneficiază de un număr de ore libere/lună pentru consultațiile prenatale.
De asemenea, angajații cu o vechime de peste patru ani sunt recompensați cu vouchere de vacanță. Valoarea voucherelor se calculează în funcție de numărul anilor petrecuți în companie. Un angajat care lucrează de peste 10 ani în echipa PENNY primește un voucher de 1.000 lei.
„La PENNY, succesul pornește de la oameni și datorită lor suntem mai buni în fiecare an. Oferim un pachet amplu de beneficii pentru că ne dorim ca angajații și viitorii angajați să simtă că sunt recunoscuți, tratați și recompensați corect în echipa noastră. De aceea, facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, în care se pot dezvolta și învăța unii de la alții. Ne dorim să rămânem competitivi pe piață cu o paletă cât mai variată de beneficii pentru nevoile lor”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 381 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.