Penny își extinde prezența în Ilfov și deschide încă un magazin în Chiajna
Penny România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 380 în Chiajna, pe strada Serg. Ilie Petre, nr. 87, județul Ilfov. Locația se află în centrul comercial Chiajna Shopping Center, iar această deschidere marchează al patrulea magazin Penny din oraș. Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 882,70 mp, iar programul de funcționare este de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00, iar duminică între 8:00 – 21:00.
Experiența îmbunătățită de cumpărături din noul magazin Penny pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, noul magazin din Chiajna, județul Ilfov, oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, inclusiv o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.
Recent, discounterul a anunțat că demarează lucrările pentru cel de-al cincilea depozit din România, situat în Mihăilești, județul Giurgiu, după cele din Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. Potrivit companiei, lucrările vor fi finalizate în cursul anului 2025, iar investiția se ridică la 35 de milioane de euro. Totodată, pentru 2024 sunt planificate între 35 si 40 deschideri de noi magazine pentru a ajunge și mai aproape de consumatorii români. Pentru acest an, compania are un buget de investiții de 150 de milioane de euro, cu 22 de milioane peste nivelul de anul trecut. Cumulat, retailerul are în plan să investească un miliard de euro în activitatea din România până în 2030.
Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior, fiind pentru al nouălea an consecutiv în care România a înregistrat cel mai bun rezultat financiar la nivel de grup. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat în 2023 un rezultat net de aproape 45 de milioane de euro, cu 14,4 milioane peste nivelul din 2022.
Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 380 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din 7.300 de angajați.