Penny extinde rețeaua din România cu încă două magazine
Rețeaua Penny ajunge la un număr de 283 de magazine la nivel național după ce a inaugurat alte două unități comerciale, una în Flămânzi, județul Botoșani, cea de-a doua în Roșiorii de Vede, Teleorman.
Magazinul din Flămânzi se află pe strada Dimitrie Iov, nr. 253, și are o suprafață totală de 853 de metri pătrați. Totodată, magazinul dispune de 90 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.
Unitatea comercială din Roșiorii de Vede, județul Teleorman, se află pe strada Carpați, nr. 83, are o suprafață totală de 858,53 de metri pătrați și magazinul dispune de 99 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.
Designul noilor magazine din Flămânzi și Roșiorii de Vede este modern, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Odată cu deschiderea celor două magazine, echipa Penny s-a extins cu alte 27 de persoane, ajungând astfel la peste 5.300 de angajați.
Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine la nivel național. Din punct de vedere logistic, pentru a susține expansiunea rețelei, retailerul inaugurează în acest an încă un depozit, cel de-al patrulea, fiind amplasat în județul Dolj, la Filiași. În acest moment, întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.
Penny, rețea deținută de grupul german REWE, este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.