Penny deschide încă un magazin în Pitești
Discounterul Penny se extinde la nivel național cu un al treilea magazin în Pitești, județul Argeș. Cu această nouă unitate comercială, rețeaua Penny ajunge la un număr total de 281 de magazine.
Cel de-al treilea magazin Penny din Pitești se află pe strada Drăgășani, numărul 11, și are o suprafață totală de 801 metri pătrați. Unitatea comercială dispune de 60 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități.
Odată cu deschiderea acestui magazin, sunt create 13 noi locuri de muncă ce se adaugă echipei care numără deja 5.000 de angajați.
În acord cu noul concept Penny, și magazinul de pe strada Drăgășani din Pitești se bazează pe un design modern, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.
Legat de sortimentație, noul Penny oferă clienților produse ready to eat, dar și semipreparate, refrigerate sau congelate.
Acesta este al cincilea magazin deschis de Penny în acest an, și potrivit conducerii companiei, și în 2021 va fi menținut ritmul de expansiune, ceea ce înseamnă deschiderea a 20 – 25 de unități comerciale noi.
Cu un buget de investiții estimat la jumătate de miliard de euro, discounterul Penny vrea să ajungă până în 2025 la o rețea de 400 de magazine. Pe termen lung însă, până în 2029 mai exact, conducerea Penny România vorbește despre o rețea de 600 de magazine pe piața locală.
În acest moment, întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău, iar în 2021 vor începe lucrările de construcție pentru un nou centru, aflat la Filiași.
Penny, rețea deținută de grupul german REWE, este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.