PayPoint, peste 55 de milioane de tranzacții în primul semestru
PayPoint a înregistrat pe plan local, în primele șase luni ale anului financiar 2018-2019, un volum de 55,8 milioane tranzacţii, cu 43,8% peste aceeaşi perioadă a anului precedent. Creșterea a fost generată atât de evoluția organică, cât și de aportul tranzacțiilor procesate de compania Payzone (achiziționată în octombrie 2017). Evoluția se remarcă pe toate segmentele relevante de plăți procesate, de la cel al facturilor (49,1 milioane tranzacții, în creștere cu 42,4%), la încărcarea electronică a cartelelor preplătite pentru telefonie mobilă (6,1 milioane tranzacții, în creștere cu 55,7%), până la serviciile introduse mai recent de PayPoint în mediul de retail.
În primul semestru, PayPoint și-a menținut focusul pe doi parametri relevanți pentru business: diversificarea gamei de servicii oferite și extinderea calitativă a rețelei. Astfel, în portofoliul PayPoint au fost adăugați încă zece noi furnizori din segmentul utilităților şi cel financiar-bancar. Totodată, compania a continuat și demersurile de creștere și optimizare a rețelei de magazine partenere, pentru a pune la dispoziția consumatorilor puncte de plată poziționate acolo unde aceștia au nevoie; astfel, românii au acces la o rețea de peste 18.000 magazine partenere la nivelul întregii țări.
„Prima parte a anului financiar a fost pentru PayPoint cu siguranță una cu multe provocări, în care am fost foarte ocupați nu numai cu proiectele și activitățile de zi cu zi specifice businessului, cât și cu cele generate de achiziția companiei Payzone. În acest context, în mod deosebit în ultimele șase luni, am pus accent pe eficientizare, optimizare și consolidare: de la rețea, procese, sisteme, până la echipă și mod de lucru. Rezultatul acestor eforturi a complementat evoluția naturală a companiei, iar acest focus va rămâne o prioritate și în a doua parte a anului”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, compania are încheiate contracte cu 174 clienți importanți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare şi nu numai.