OMV Petrom și Auchan Retail România, acord final pentru 400 de magazine MyAuchan

OMV Petrom, cea mai mare companie de energie din Europa de Sud-Est și Auchan Retail România, subsidiara din România a Auchan Retail, unul din cele mai mari grupuri mondiale de comerț alimentar, anunță acordul de extindere a parteneriatului pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan în stațiile de distribuție Petrom. Parteneriatul aduce împreună două branduri recunoscute în România pentru raportul avantajos calitate-preț. OMV Petrom și Auchan Retail România, acord final pentru 400 de magazine MyAuchan

Zona de magazin existentă în cadrul stației de distribuție carburanți va fi reamenajată și va propune clienților comerțul de proximitate MyAuchan. Remodelările magazinelor sunt programate să fie realizate pe parcursul următorilor cinci ani.

În funcție de suprafața stației, pe rafturi se vor găsi până la 2.500 de produse dintr-o gamă variată: de la produse alimentare, inclusiv produse proaspete, fructe și legume, până la produse non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, produse pentru bebeluși și accesorii auto, la prețuri MyAuchan net avantajoase pentru comerțul de acest tip derulat în benzinării. Stațiile Petrom vor intra într-un amplu proces de modernizare care, pe lângă amenajarea de magazine MyAuchan, include înlocuirea elementelor de identitate vizuală, precum și lucrări exterioare în zona pompelor și în cea a serviciilor adiacente (spălătoria de mașini, alimentarea cu GPL). În plus, în cadrul a cinci stații-pilot de distribuție, se vor crea culoare rapide, respectiv pompe la care se poate achita direct, cu cardul sau cu telefonul mobil.

Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom responsabil pentru activitatea Downstream Oil: „Extinderea parteneriatului cu Auchan Retail România la nivelul întregii rețele de stații Petrom reprezintă un pas important în dezvoltarea brandului Petrom și un reper în strategia noastră de a îmbunătăți experiența clienților noștri. Cu o singură oprire, clienții noștri vor avea posibilitatea de a-și face cumpărăturile, odată cu alimentarea cu carburanți, economisind timp. Această abordare este unică și inovatoare pe piața din România și vine în întâmpinarea așteptărilor consumatorului modern și ale generației tinere, cu un program cotidian dinamic și alert. Continuăm astfel povestea de succes și ne consolidăm poziția ca brandul cu cel mai bun raport calitate-preț din retailul de carburanți din România.”

Ionuț Ardeleanu, director general Auchan Retail România: „Suntem bucuroși că, împreună cu partenerul nostru OMV Petrom, am ajuns în etapa în care demarăm concretizarea unui vis frumos, a unei adevărate provocări de business, dar și a unei inovații pentru piața de retail: să aducem, în premieră pentru România, know-how-ul, gamele și prețurile unui specialist în retailul alimentar, în stațiile celui mai mare retailer național de carburanți. După toate testele făcute în cei trei ani de la demararea proiectului pilot, am reușit să configurăm un model de magazin MyAuchan care să răspundă cel mai bine nevoilor clienților în mișcare, dar și celor care locuiesc în imediata vecinătate pentru că venim cu un concept de magazin de proximitate, cu produse alimentare și nealimentare și o experiență unică de cumpărare. Vom remodela magazinele din stațiile Petrom pe parcursul mai multor ani pentru a oferi clienților un comerț sub brandul MyAuchan iar, progresiv, vom adăuga din ce în ce mai multe servicii de comerț digital, în completarea serviciilor deja oferite de Petrom.“

Cooperarea dintre OMV Petrom și Auchan Retail România, un concept nou pentru piața din România, a început în anul 2017 cu o fază-pilot în care au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în stații de distribuție marca Petrom, atât din zone urbane, cât și în zone rurale din România. În această fază, s-a urmărit testarea modelului de afaceri și evaluarea potențialului acestei colaborări. În februarie 2019, OMV Petrom și Auchan Retail România au semnat un Memorandum de Înțelegere cu scopul de a analiza extinderea colaborării într-un parteneriat de lungă durată. Memorandumul a fost aprobat de Consiliului Concurenței în luna iulie a anului trecut. La finalul lui 2019, OMV Petrom și Auchan Retail România aveau deschise 17 magazine MyAuchan în stațiile de distribuție marca Petrom.

Z

Tiberiu Dănețiu, Auchan Retail România: Ne-am propus să deschidem în fiecare an 100 de spații MyAuchan în stațiile Petrom
Tiberiu Dănețiu, Auchan Retail România: Ne-am propus să deschidem în fiecare an 100 de spații MyAuchan în stațiile Petrom
Parteneriatul dintre OMV Petrom și Auchan Retail România, un concept lansat în anul 2017, va atinge și în acest an 100 de unități MyAuchan,...
Serviciul Click&Collect al Auchan, disponibil gratuit și în stațiile Petrom
Serviciul Click&Collect al Auchan, disponibil gratuit și în stațiile Petrom
Comenzile plasate din magazinul online auchan.ro sau din aplicația Auchan vor putea fi ridicate, începând din această lună, prin serviciul...
Rețeaua de magazine MyAuchan din stațiile Petrom atinge pragul de 50 unități
Rețeaua de magazine MyAuchan din stațiile Petrom atinge pragul de 50 unități
Auchan Retail România și OMV Petrom continuă reamenajarea celor aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea...
OMV Petrom și Auchan Retail România, acord final pentru 400 de magazine MyAuchan
OMV Petrom și Auchan Retail România, acord final pentru 400 de magazine MyAuchan
OMV Petrom, cea mai mare companie de energie din Europa de Sud-Est și Auchan Retail România, subsidiara din România a Auchan Retail, unul din cele...