Nhood România, care gestionează 20 de centre comerciale ale Auchan, venituri în creștere în S1

Nhood România, entitatea care gestionează 20 de centre comerciale Auchan din România și dezvoltatorul celui mai amplu proiect de regenerare urbană din țară - Cartier Coresi din Brașov, parte din New Immo Holding, a înregistrat o cifră de afaceri de 18,7 milioane de lei în primul semestru al acestui an. În 2022, cifra de afaceri a Nhood România a fost de 38 de milioane de lei, în creștere cu 22% față de anul precedent.  Nhood România, care gestionează 20 de centre comerciale ale Auchan, venituri în creștere în S1

New Immo Holding, organizația ce reunește activitățile imobiliare ale Asociației Familiale Mulliez (AFM), care oferă servicii și consultanță imobiliare, dezvoltă proiecte de regenerare urbană și administrează centre comerciale în 10 țări din Europa, inclusiv în România, a înregistrat în primul semestrul din 2023 venituri brute de 304,5 milioane de euro, în creștere cu 7% față de aceeași perioadă din 2022, și EBITDA de 185 milioane de euro, în creștere ușoară față de aceeași perioadă de anul trecut, când grupul a înregistrat 183,8 milioane de euro pentru acest indicator financiar.

Primul semestru din 2023 a fost o perioadă dificilă pentru operatorii imobiliari și de retail. Cu toate acestea, indicatorii New Immo Holding sunt încurajatori, cu un trafic în centrele comerciale în creștere cu aproape 5% față de prima parte a anului 2022.

Nhood este o companie de servicii de consultanță imobiliară cu o expertiză ce acoperă domenii precum: animarea comunităților, operarea și comercializarea proiectelor de tipul mixed-use, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte durabile, cu o gamă largă de funcțiuni și servicii (centre comerciale, locuințe, birouri, hoteluri, community hub-uri). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu și economic – Oameni, Planetă, Profit.

New Immo Holding, parte din grupul ELO, este o societate holding care regrupează activitatea imobiliară prin intermediul a două entități – Ceetrus și Nhood, unite în jurul unei ambiții și viziuni comune: transformarea pe termen lung a sectorului imobiliar și a retailului pentru o viața mai bună. New Immo Holding își desfășoară activitățile în Europa, cu scopul de a crea, dezvolta și anima proiecte care generează valoare adăugată pentru comunități.

Auchan România are în portofoliu peste 400 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, șase supermarketuri și 370 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 360 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi. 

extindere retea de magazin in franciza Simply by Auchan, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Rețeaua de magazine în franciză Simply by Auchan ajunge la 20 de unități
Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 și ajunge la 20 de magazine de proximitate Simply by Auchan....
Foto_ADV Auchan 20 martie
[P] CNBC.com anunță: Auchan România, singurul retailer din Europa de Sud-Est inclus în „50 SDG Leaders”
Auchan Retail România este recunoscut la nivel internațional pentru angajamentul său în sustenabilitate, fiind primul și singurul retailer din...
Simply by Auchan, sistem de franciza
Auchan ajunge la 10 unități operate în franciză
Rețeaua de magazine de proximitate Simply by Auchan atinge pragul de 10 unități deschise în primele șase luni de la lansare, cele mai recente...
Auchan Bradu 1
Auchan Romania: 91% din furnizorii noștri erau locali, în 2023
Auchan promovează alimentația sănătoasă și încurajează dezvoltarea producătorilor locali, astfel că în 2023, procentul de furnizori...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...