Moldovan a deschis a opta carmangerie din Cluj, investiție de 130.000 de euro [GALERIE FOTO]
Producătorul de preparate din carne Moldovan-Carmangerie Sânnicoară a inaugurat recent al optulea magazin sub acest concept și al 30-lea magazin din rețea. Investiția în noua unitate, ce are o suprafață totală de 100 mp, din care 75 mp sunt dedicați vânzării, a fost de aproximativ 130.000 euro.
„Acest magazin nu are elemente diferite de celelalte magazine Moldovan deoarece păstrăm conceptul de la care am plecat în 2014, atunci când am făcut procesul de rebranding. Se diferențiază în schimb față de vechile noastre magazine care mai funcționează încă sub numele Cosm-Fan”, a declarat pentru Progresiv Amelia Moldovan, director comercial Moldovan-Carmangeria Sânnicoară.
Magazinele Moldovan sunt gândite astfel încât să ofere o experiență culinară specială, ca urmare, în afara zonei clasice de vânzare, au o zonă de tip bistro unde clienții pot consuma preparate calde, gătite pe loc. Designul acestor magazine este inspirat din măcelăriile europene clasice și din tradiția locală. Interiorul este modern, contemporan, dar cu elemente care reinterpretează șurile transilvănene și ușile vechilor gospodării țărănești.
La nivelul sortimentației, în toate magazinele Moldovan se găsesc aceleași produse ca și în cele Cosm-Fan și la aceleași prețuri: cărnuri proaspete și maturate, semipreparate marinate, peste 120 de sortimente de cârnați, salamuri, afumături, șunci, crenvurști, mici, crud-uscate etc. Acestora li se adaugă mâncarea gătită din zona bistro, care nu există în vechile magazine.
Pentru companie, 2018 reprezintă un an al remodelărilor, dar nu numai. „Anul acesta vom continua transformarea vechilor magazine Cosm-Fan în magazine Moldovan. Rețeaua noastră de magazine este doar în județul Cluj și vom continua anul acesta să modernizăm șase din magazinele Cosm-Fan din Cluj-Napoca și alte trei în Sânnicoară, Gherla și Mociu.
De asemenea, vom dezvolta produse naturale sau care să aibă doar 4-5 aditivi în rețetă. De asemenea, avem în plan să lansăm produse ready-to-eat și ready-to-cook și să valorificăm laptele de la ferma noastră din Mociu prin produse marcă proprie”, a mai spus reprezentanta companiei.
Moldovan-Carmangerie Sânnicoară a finalizat 2017 cu o cifră de afaceri de 17 milioane de euro, în creștere cu 23% față de 2016. Pentru 2018, compania așteaptă o creștere de 10-15%.