Mol România: Fresh Corner va fi în toată rețeaua până la jumătatea lui 2019
24 octombrie 2018
|
Mol România și-a stabilit ca obiectiv implementarea conceptului de retail și gastro Fresh Corner în întreaga sa rețea de benzinării până la jumătatea lui 2019. În prezent, numărul stațiilor Fresh Corner a ajuns la 123 - peste jumătate din rețeaua de 218 unități MOL din România. În paralel, retailerul continuă și procesul de expansiune, fiind în căutarea unor locații noi pentru deschiderea de benzinării.
Totodată, de curând a fost lansată prima campanie de imagine pentru brandul Fresh Corner, în prezenţa lui Eduárd Novák (Foto - dreapta), singurul campion paralimpic la ciclism al României, ambasadorul Fresh Corner în România. Aceasta se va desfășura în următoarele luni pe TV, radio, online, Outdoor și la punctele de vânzare.
Reprezentanții companiei nu au comunicat valoarea investițiilor planificate pentru acest an. În 2017 bugetul Mol România a fost cuprins între 10-15 milioane de euro, fiind dedicat investițiilor pe plan local, printre care extinderea stațiilor Fresh Corner – conform informațiilor comunicate anterior de companie.
Noul concept a fost implementat în România începând cu anul 2015. Acesta acordă o mai mare importanţă zonei gastro, cafelei preparate în magazinele din benzinării şi cumpărăturilor pentru acasă - produse proaspete de panificaţie şi bunuri de larg consum - într-un spaţiu complet reamenajat. Până acum, el a fost implementat în 600 de benzinării din România şi alte 7 piețe din regiunea Europei Centrale și de Est.
“Contextul lansării Fresh Corner este reprezentat de schimbările din piață care vor accelera în următoarea perioadă: dezvoltările tehnologice și apariția unor noi nevoi și preferințe de consum”, a declarat Levente Borviz (Foto - stanga), Head of Retail MOL România.


Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...

FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...

Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...

Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind comportamentul de consum al românilor cu privire la produsele de curățenie în această...

Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...

Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...