Metro extinde centrul logistic One Roof din Ștefăneștii de Jos

Metro România a inaugurat noua extindere a centrului logistic One Roof de la Ștefăneștii de Jos, ajungând la o suprafață de peste 65.000 de metri pătrați. Metro extinde centrul logistic One Roof din Ștefăneștii de Jos

Noul spațiu, dezvoltat în parteneriat cu Warehouses De Pauw (WDP), prevede o zonă de birouri de peste 300 de metri pătrați, 20 de rampe de alimentare și descărcare, 1 drive-in, consolidând capacitatea depozitului cu temperatură ambientală, dar și asigurarea unei acoperiri echilibrate pe toate intervalele de temperaturi. Proiectul este predat în baza unui contract de închiriere încheiat pe 10 ani, cu posibilitate de extindere pe alți 10 ani. Cu extinderea spațiului de la Ștefăneștii de Jos, METRO confirmă încă odată onorarea promisiunii mărfurilor la raft, atât în magazinele proprii, cât și în comunitatea profesioniștilor de care este responsabil.

Mărirea platformei One Roof era necesară pentru integrarea atât a furnizorilor din zona de direct store delivery (DSD), cât și pentru optimizarea capacității logistice care să deservească un volum de marfă din ce în ce mai ridicat.

“Metro România securizează capacitatea logistică pe termen mediu și lung pentru a deservi toți clienții celor 30 de magazine Metro, fără sincope de aprovizionare, într-un context economic global dificil din acest punct de vedere. Vorbim de o adevărată sinergie operațională, determinată de dotările și tehnologiile integrate în locație. One Roof înglobează pe o singură platformă toate operațiunile logistice permițându-ne o eficientizare a costurilor, dar și a flexibilității contractuale cu partenerii și clienții noștri. Dovedim încă o dată că angajamentul pe care îl respectăm față de clienții noștri din întreaga țară este cel pe care l-am promis, prin susținerea afacerilor independente, cu care suntem în strânsă legătură de 25 de ani”, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Metro este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare și nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor și restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți.

Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
După aproape patru ani la conducerea Metro România, Adrian Ariciu a fost promovat Executive Vice President pentru Europa de Est în cadrul...
Metro România lansează platforma de comunicare
Metro România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"
Metro România, liderul pieței locale de wholesale, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", concepută să sprijine și să...
Metro a extins magazinul din Pitești, la 20 de ani de la deschidere
Metro a extins magazinul din Pitești, la 20 de ani de la deschidere
La 20 de ani de la deschiderea magazinului din Pitești, Metro România a inaugurat o nouă clădire destinată serviciilor multicanal. Noua clădire...
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia...
Metro Cash & Carry România își extinde spațiile logistice
Metro Cash & Carry România își extinde spațiile logistice
Pentru a susține ritmul de creștere al businessului în România, Metro Cash & Carry a decis să extindă cu 10.000 de metri pătrați capacitatea...