Mere își face intrarea pe piața din Marea Britanie
Discounterul Mere, prezent și pe piața din România, a deschis recent prima sa locație din Marea Britanie. Magazinul a fost inaugurat în Preston, însă planurile retailerului nu se opresc aici. Pe lista expansiunii în Marea Britanie, Mere a pus mai multe localități, printre care, în primă fază, Castfleford, Mold și Caldicot.
Compania are un model de business diferit, sortimentația fiind alcătuită din circa 1.200 de produse, prețul acestora fiind cu 20-30% mai jos decât cel al competitorilor Aldi și Lidl, susțin reprezentanții Mere. Tot la capitolul sortimentație merită menționat faptul că retailerul a luat decizia de a nu comercializa legume și fructe sau produse precum ouă, lapte sau pâine. În plus, pe lângă produsele private label, retailerul a listat și branduri cu notorietate, precum Pampers, Lenor sau Nescafe.
Mere a deschis primul birou din Europa pe piața locală, în 2017, primele magazine fiind deschise un an mai târziu. Însă planurile de expansiune nu s-au oprit la piața locală, discounterul fiind activ și pe piața din Germania, Polonia, Serbia și Ucraina. În plus, retailerul a deschis recent birouri de achiziții în Bulgaria, Italia, Spania și Grecia. Pe lista țărilor targetate se numără și Belgia, unde primul magazin ar trebui să fie inaugurat luna viitoare.
De la lansarea în orașul siberian Krasnoyarsk în urmă cu 10 ani, Torgservice, proprietarul Mere, a devenit un retailer de importanță națională în Rusia, cu magazine în Moscova și Kaliningrad, fiind în top 10 cei mai importanți jucători pe această piață. Retailerul este prezent în Rusia, Kazahstan, Belarus și China, sub brandul Svetofor, operând peste 800 de magazine.
Sursă foto: retaildetail.com