Mega Image vrea să-și loializeze cumpărătorii cu un card de fidelizare
Retailerul Mega Image va lansa în curând cardul de fidelizare Connect by Mega Image. Cardul va fi disponibil atât în format fizic, cât și digital și le va oferi clienților promoții personalizate, în funcție de achizițiile recurente.
Practic, cardul va reține ce achiziții face fiecare cumpărător, urmând ca shopperul să beneficieze de prețuri diferite față de cele disponibile la raft. ”Nu vorbim despre un simplu card de cumpărături. Lucrăm la acest proiect de aproape doi ani și scopul a fost să înțelegem cât mai bine shopperul și să venim cu promoții tailor made”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.
Cardul de fidelizare va putea fi folosit în orice locație Mega Image și Shop &Go și cel mai probabil va fi lansat săptămâna viitoare.
În acest moment, dintre jucătorii internaționali doar Cora, Profi, Penny Market și Carrefour Market dețin un card de fidelizare, însă niciunul dintre retaileri nu oferă cumpărătorilor promoții personalizate.
Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cei mai importanți jucători care activează pe piața locală de retail. La finalul primului semestru, Mega Image deținea pe piața locală 623 de magazine sub mărcile Mega Image, Shop&Go și Gusturi Românești. Anul trecut retailerul a raportat afaceri de 4,9 miliarde de lei, în creștere cu 14% față de anul precedent.