Mega Image a încheiat 2015 cu 471 de magazine operaționale
Mega Image a terminat anul 2015 în forță, cu opt inaugurări de magazine în ultimele zile ale anului, ajungând la un numar total de 471 de unități comerciale operate la nivel național.
Astfel, pe 23 decembrie retailerul a deschis trei magazine în Capitală și județele Ilfov și Ialomița astfel:
- Shop&Go Calea Dudești 188 – este situat pe Calea Dudești nr. 188, parter, sector 3, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 90 mp.
- Mega Image Fierbinți – este situat pe Calea București, nr. 12, oraș Fierbinți Târg, județul Ialomițași are o suprafață de vânzare de aproximativ 550 mp.
- Mega Image Bragadiru 2 – este situat pe Strada Speranţei nr. 77, oraşului Bragadiru, judeţul Ilfov și are o suprafață de vânzare de aproximativ 653 mp.
În data de 30 decembrie Mega Image a mai inaugurat alte cinci noi unități în București, în următoarele locații:
- Shop&Go Calea Griviței 168 – este situat Calea Griviței nr. 168, sector 1, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 86 mp.
- Shop&Go Băneasa Park – este situat pe șoseaua București-Ploiești nr. 42-44, sector 1, București, parter, Cladirea B, Aripa B1 și are o suprafață de vânzare de aproximativ 73 mp.
- Shop&Go Basarabia 55 – este situat pe Bd-ul Basarabia nr. 55, bl. M22, sector 2, București, și are o suprafață de vânzare de aproximativ 88 mp.
- Shop&Go Obregia 2B –este situat pe Bdul Alexandru Obregia, nr. 2B, bl. 2B, parter, sector 4, Bucureşti și are o suprafață de vânzare de aproximativ104 mp.
- Mega Image City Gate - este situat în Piața Presei Libere, nr. 3-5, parter, Clădirea City Gate Turnul Nord, Sector 1, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 350 mp.
Bilanțul anului 2015
Făcând un bilanț al acestui an, Vasilis Stavrou, director general Mega Image România, spune că ”2015 a fost un an de referință pentru noi, în care am ajuns la o poziție consolidată pe piață, iar investițiile în proiectele noi au fost simțite direct de către toți clienții noștri din comunitățile din care facem parte împreună. In 2015 am accentuat valorile pe care le urmăm cu determinare: încredere și calitate. Aceleași valori ne vor ghida în continuare să fim mai buni și să oferim și mai mult. În 2016, vom merge mai departe și ne vom susține angajamentul de a oferi comunităților din care facem parte tot ce au nevoie pentru o experiență plăcut memorabilă la cumpărături.”
Astfel, în anul 2015, Mega Image și-a consolidat semnificativ poziția pe piață, devenind unul dintre cei mai puternici jucători din retail. Dintre proiecte importante pe care retailerul belgian le-a dezvoltat anul acesta în România trebuie menționat ”Gusturi Românești” – un concept de magazin construi în jurul mărcilor private ale Mega Image. De asemenea, săptămâna trecută retaileul a inaugurat cel mai mai mare magazin pe care îl operează în România, Mega Image Concept Store Băneasa. Odată cu deschiderea acestei unități, a fost inaugurat un nou concept, Fromagerie - care include o gamă largă de brânzeturi vrac, peste 70 de brânzeturi din România și din regiuni faimoase pentru tradiția lor în prepararea brânzeturilor.
Parte a grupului belgian Delhaize, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 471 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (214), Shop&Go (253), AB Cool Food (1), Gusturi Românești (2), dar și o platformă de comerț online. În anul financiar 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 2,81 miliarde de lei în România. Delhaize Group a fuzionat anul acesta cu grupul olandez Ahold, principala miză fiind piața nord-americană unde ambele companii sunt prezente. Integrarea urmează să se finalizeze la jumătatea anului 2016.



