Mega Image inaugurează un bistro în concept store-ul din Băneasa
Retailerul Mega Image continuă să investească în crearea de noi experiențe pentru cumpărătorii săi, cel mai recent proiect fiind Casual Bistro. Bistroul a fost inaugurat la începutul lunii februarie în concept store-ul din Băneasa și pune la dispoziția clienților o varietate de beri artizanale, wine pairing cu brânzeturi, specialități din carne, deserturi de la Emilia Cremeria și sendvișuri.
Concept store-ul din Băneasa a fost inaugurat la finalul lui 2015, investiția ridicându-se la 8 milioane de euro. Magazinul are o suprafață de vânzare de 2.100 de metri pătrați și integrează toate conceptele speciale testate de retailer în celelalte unități ale sale, precum Equilibrium Health & Wellness, Wine Gallery, Gusturi Românești și insula Angst.
Mega Image deține o reţea ce cuprinde în prezent 600 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Potrivit celor mai recente raportări, Mega Image a înregistrat o cifră de afaceri de 4,35 miliarde de lei, în creștere cu 21,39% față de anul anterior, iar în 2017 compania a înregistrat un avans double-digit potrivit declarațiilor lui Vassilis Stavrou, Directorul General al Mega Image.





