Mega Image, creștere de două cifre a vânzărilor în T1
Retailerul Mega Image, parte a grupului Ahold Delhaize, a înregistrat în primul trimestru al acestui an un avans de 19% al vânzărilor, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit raportului financiar publicat de companie. Rezultatul a fost susținut atât de performanța vânzărilor comparabile, cât și de noile deschideri de magazine.
”În regiunea Europa Centrală și de Sud-Est, vânzările nete s-au majorat cu 2,6% până la 1,44 miliarde de euro, în timp ce vânzările comparabile au înregistrat o creștere de 0,4%. În Grecia vânzările comparabile au fost pe un trend negativ datorită competiției puternice care a investit în noi deschideri de magazine și remodelări. România a raportat un avans al vânzărilor comparabile de 11,9%, iar vânzările din Serbia și Cehia au avut o creștere puternică”, se arată în raportul financiar.
La nivel de grup, Ahold Delhaize a raportat pentru primul trimestru o creștere de 2,5% la rate de schimb constante, până la 14,9 miliarde de euro, susținută de o performanță solidă în magazinele fizice și de o creștere puternică a businessurilor online.
”Cu Frans Muller la concederea companiei de la data de 1 iulie, sunt sigur că echipele Ahold Delhaize vor continua să inoveze și să genereze creșteri, astfel încât să generăm valoare adăugată pentru toți stakeholderii”, a declarat Dick Boer, managerul aflat în prezent la conducerea grupului.
În România Mega Image opera la finalul anului trecut 595 de magazine, dintre care 510 în Capitală și 85 de unități comerciale în restul țării. Anul trecut retailerul a inaugurat primele magazine din Cluj-Napoca, iar pentru anul acesta Mega Image a anunțat că mai pune un oraș pe harta expansiunii – Timișoara - primele magazine urmând să fie deschise în trimestrul al doilea.



