Marco Hößl, Kaufland: Până în 2030 ne propunem să avem 250 de magazine în România și Republica Moldova

Activ pe piața din România din 2005, retailerul german Kaufland continuă să investească în expansiune pe piața locală, ambiția fiind de a atinge pragul de 250 de magazine în România și Republica Moldova până în 2030. În acest moment, retailerul operează 193 de magazine pe piața locală și 9 magazine în Republica Moldova. Strategia Kaufland privind expansiunea, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

„Avem peste 190 de magazine în 100 de orașe din toate județele, două centre logistice, două sedii administrative pe piața din România. Planurile nu se opresc aici. Până în 2030 ne propunem să ajungem la 250 de magazine în România și Republica Moldova. Peste 500.000 de clienți ne vizitează zilnic și dincolo de cifre contează și relația pe care am construit-o cu ei", a declarat Marco Hößl, Director General Kaufland România și Moldova în cadrul unui eveniment aniversar.

De la intrarea pe piața locală, compania a finalizat investiții directe de circa 15 miliarde de lei, iar în ultimii 10 ani a adus peste șase miliarde de lei contribuții la bugetul de stat.

„Cred că putem spune că am ajuns la maturitate. Două decenii în care businessul a crescut constant de la un an la altul, ne-am apropiat de comunități, de producători și de milioane de români care ne-au trecut pragul”, a mai punctat executivul Kaufland România.

Brandul Kaufland, prin ochii cumpărătorilor

Cum văd totuși cumpărătorii magazinele și brandul Kaufland? Potrivit unui studiu iSense Solutions, 62% din români percep Kaufland drept un brand serios și stabil. În ceea ce privește motivele pentru care clienții aleg Kaufland, cele mai importante aspecte sunt faptul că găsesc tot ce au nevoie (41%), experiența plăcută și modernă în magazin (40%) și faptul că economisesc timp și bani (37%).

Ce îi convinge pe clienți să revină? 62% dintre respondenții studiului iSense Solutions au menționat varietatea sortimentului, topul motivațiilor fiind completat de calitatea constantă, raportul calitate-preț și promoțiile bine gândite.

„Pe scurt, cred că vorbim despre încredere. Clienții noștri știu că găsesc tot ceea ce le trebuie, la standardele de calitate și preț cu care au fost obișnuiți. În plus, potrivit aceluiași studiu, Kaufland România este privit drept cel mai responsabil brand din piața de retail. Asta înseamnă un lucru simplu: oamenii observă și apreciază implicarea noastră. Sustenabilitatea este parte din ADN-ul nostru și din modelul nostru de business. Ne pasă de oameni, de mediu și de viitor. În practică, grija noastră se traduce prin inițiative concrete cu impact măsurabil și pe termen lung”, a mai explicat Marco Hößl.

Astfel, clienții au remarcat că în ultimii 10 ani compania a făcut progrese în direcții precum: posibilitatea de a recicla (94% din respondenți); raportul calitate-preț (94%); organizarea și aspectul magazinelor (93%); grija față de mediu (93%); calitatea produselor (93%).

„Mai presus de cifre, acest moment aniversar este despre oamenii alături de care am crescut – clienți, colegi, parteneri, comunități. În cei 20 de ani, am învățat că succesul unui business se construiește pe încredere, colaborare și implicare. Angajamentul nostru pentru România rămâne ferm: vom continua să investim, să creăm locuri de muncă, să devenim mai buni și să fim un partener de încredere pentru fiecare român”, a declarat Marco Hößl, Director General Kaufland România și Republica Moldova.

PENNY Abrud extinderea retelei nationale de magazine
PENNY deschide un nou magazin în Abrud și ajunge la o rețea națională de 426 de magazine
PENNY își continuă ritmul susținut de expansiune și inaugurează un nou magazin în Abrud, județul Alba, pe Strada Avram Iancu nr. 9A. Odată...
inflatie cos gol shutterstock_282555902
Consiliul Concurenței: Prețurile alimentelor au crescut cu 1,5% în august comparativ cu iunie
Prețurile la raft ale alimentelor de bază, cu excepția fructelor și legumelor sezoniere, au crescut, în medie, cu 1,53%, sub pragul asociat...
Amenzi de până la 2 mil. lei pentru comercianții, distribuitorii sau procesatorii care nu reduc adaosurile comerciale
Guvernul ia în calcul să renunțe la măsura privind plafonarea adaosurilor comerciale pentru alimente
Guvernul intenționează să nu mai prelungească măsura prin care adaosurile comerciale erau plafonate în cazul alimentelor de bază, măsură în...
deschidere Magazin DIANA Tismana exterior
DIANA continuă investițiile în expansiune la nivelul județului Gorj
Rețeaua Magazine DIANA își continuă expansiune regională și, totodată, își consolidează prezența la nivelul județului Gorj prin...