Lidl vrea ca furnizorii să își reducă emisiile de carbon

Lidl Belgia va trimite experți în climatologie furnizorilor săi, ca parte a planului de a-și reduce amprenta de carbon cu 30% în următorii 10 ani. Lidl vrea ca furnizorii să își reducă emisiile de carbon

Discounterul german susține că progresul în acest sens este unul semnificativ, ca urmare a investițiilor făcute pe zonele de transport și clădiri, acestea fiind mai sustenabile decât în trecut. Potrivit celor de RetailDetail, 93% din emisiile de carbon ale Lidl sunt generate în afara companiei, la furnizori.

Astfel, experți în climatologie vor vizita cei mai importanți furnizori pentru a le sugera diverse măsuri concrete care să ducă la reducerea amprentei de carbon. Acestea vor avea și alte efecte benefice, precum reducerea facturilor la utilități.

Potrivit reprezentanților Lidl Belgia, primii 20 de furnizori din program ar urma să fie din zona producătorilor de carne sau lapte, două segmente de producție cu emisii crescute de carbon.

Aquila investește în centrale fotovoltaice pentru menținerea sub control a costurilor cu energia
Aquila și-a redus amprenta de carbon cu 12%
Aquila, lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, a...
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...
Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
În demersul său de a avea cele mai înalte standarde de calitate pe întreg lanțul de aprovizionare, Lidl România face analize pe toate...
Favr., prima companie de snackuri din România care obține eticheta Global Carbon Point
Favr., prima companie de snackuri din România care obține eticheta Global Carbon Point
Favr., una dintre cele companiile producătoare de snackuri din materie primă secundară, precum pulpa de fructe și malțul de bere, a devenit...
Aquila, reducere notabilă a amprentei de carbon și a deșeurilor în 2022
Aquila, reducere notabilă a amprentei de carbon și a deșeurilor în 2022
Aquila, lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova,...
L’Oréal, premieră mondială în ambalaje
L’Oréal, premieră mondială în ambalaje
L'Oréal a creat în parteneriat cu LanzaTech și Total primul ambalaj pentru un produs cosmetic din plastic realizat din emisii industriale de...