Lidl se extinde în regiunea Moldovei și deschide un magazin în Focșani
Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Focșani, județul Vrancea, și ajunge astfel la o rețea de 316 unități comerciale. Noul magazin se află pe Aleea Parc, numărul 2, și are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.300 metri pătrați.
Totodată, unitatea dispune de peste 95 locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.
Odată cu inaugurarea magazinului, au fost create peste 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Focșani continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, declară reprezentanții retailerului.
Liderul pieței locale de retail optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019.