Lidl își devansează planurile pentru intrarea pe piața din SUA
Anunțată inițial pentru 2018, discounterul german Lidl își va face intrarea pe piața din Statele Unite cu un an mai devreme. Retailerul a anunțat că va deschide în vara acestui an primele 20 de magazine, zonele vizate fiind Virginia, Carolina de Nord și Carolina de Sud, potrivit Reuters.
În plus, compania a anunțat că intenționează să bifeze nu mai puțin de 100 de locații în decursul unui an, mișcare care ar putea zgudui retailerii americani. De altfel, îngrijorați de această mișcare, aceștia și-au luat deja măsuri de precauție.
CITEȘTE ȘI:
- În pragul intrării Lidl în SUA, Aldi turează motoarele expansiunii
- A doua schimbare la vârful Lidl în ultimii trei ani
Kroger, al doilea mare retailer din Statele Unite după Wal-Mart, și-a extins în ultima perioadă formatul său de discount Ruler Foods, în timp ce retailerul de produse naturale și organice Whole Foods a lansat anul trecut ”365”, un concept cu prețuri mai accesibile.
Și discounterul Aldi a anunțat săptămâna trecută investiții de 1,6 miliarde de dolari în remodelarea și extinderea a peste 1.300 de magazine până în 2020.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este unul dintre cei mai importanți retaileri europeni, operând mai mult de 10.000 de magazine în 27 de țări. Retailerul german a încheiat anul financiar 2015 cu afaceri de 64,6 miliarde de euro.





