Lidl iese din zona de confort și deschide primul magazin dedicat segmentului Home & Living
Recunoscut pentru magazinele sale alimentare de tip discount, Lidl face un pas mai departe și investește în locații dedicate segmentului de „Home & Living”. Compania a deschis primul magazin de acest fel în Lottstetten, Germania, în apropierea graniței cu Elveția.
Magazinul, cu o suprafață de 500 mp, oferă o gamă largă de electrocasnice, textile, unelte, accesorii pentru casă, articole sportive, jucării și multe alte articole de la mărcile sale private nealimentare Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside și Silvercrest, informează Lebensmittel Zeitung. Aceast locație se află lângă un magazin tradițional Lidl.
Produsele nealimentare au devenit în ultimii ani un obiectiv important pentru Lidl. Acest lucru reiese din investițiile semnificative pe care retailerul le-a făcut în campaniile de marketing. Un exemplu în acest sens este faptul că imaginea mărcii de bricolaj Parkside este Arnold Schwarzenegger.
Nu este pentru prima dată când Lidl experimentează segmentul de non-food independent de magazinele sale clasice. Anul trecut, un magazin Lupilu a funcționat temporat în Belgia și alte magazine Parkside DIY au fost deschise în Ungaria și Polonia. Cu toate acestea, un magazin care să includă toate mărcile private non food ale retailerului reprezintă o premieră și vine în contextul în care mari discounteri nealimentari precum Action și TEDi au succes pe acest segment de piață. Lidl nu a dorit să dezvăluie dacă acest concept va merge dincolo de un singur magazin.
Lidl, lanț de magazine de tip discount cu peste 12000 de locații în mai mult de 30 de țări, face parte din grupul Schwarz Gruppe, unul dintre cele mai mari grupuri de retail din lume. În România, retailerul este prezent prin companiile Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS. Cumulat, acestea au încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde de lei net, cu 9% mai mult decât în anul calendaristic 2023. Rezultatul a fost susținut de expansiune, de creșterea numărului de clienți, dar și de dezvoltarea programului de loializare Lidl Plus.





