Lidl Germania introduce noi campanii de reducere a risipei alimentare

Lidl își propune să reducă risipa de alimente în magazinele sale prin introducerea „pungilor de salvare” pentru fructe și legume „imperfecte”, care ar fi în mod normal aruncate. Începând cu luna mai, astfel de pungi vor fi disponibile în magazinele Lidl din Germania pentru prețul de trei euro fiecare. Lidl Germania introduce noi campanii de reducere a risipei alimentare

Într-o declarație citată de European Supermarket Magazine, Lidl susține că, după implicarea de lungă durată în prevenirea risipei de alimente, acest pas este unul logic în combaterea fenomenului. Retailerul își propune ca risipa alimentară și deșeurile organice rezultate din activitatea sa să scadă cu 30% până în 2025.

Strategia include, printre altele, axarea aprovizionării strict pe nevoile shopperilor în funcție de locație, reduceri pentru articolele cu termen de valabilitate scurt și reciclarea alimentelor care nu mai sunt comestibile în instalații de biogaz.

„Cu conceptul holistic «Rette Mich» (Salvează-mă) în locațiile noastre dorim să colaborăm cu clienții noștri pentru a limita risipa alimentară într-un mod specific. Cum ar fi să vindem fructele și legeumele cu un discount considerabil”, spune Elisabeth Koep, șefa departamentului CSR și sustenabilitate Lidl Germania, într-o declarație citată de European Supermarket Magazine.

Dacă ne referim la alte grupe de produse, clienții Lidl Germania vor găsi în magazine cutii în care retailerul oferă la jumătate din preț ceea ce descrie drept „produse de calitate”, dar care mai au câteva zile până să ajungă la data limită.

În plus, diverse produse, cum ar fi laptele sau iaurtul, prezintă sloganul „Ich halte oft länger, als man denkt” - Deseori durează mai mult decât crezi - în încercarea de a-i face pe clienți să conștientizeze că mâncarea poate fi adesea consumată și după ce a fost depășit termenul de valabilitate.

 

Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
De la 1 mai 2024, Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România și va face parte din...
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl începe 2024 în forță și deschide un magazin, în Zalău, județul Sălaj. Lidl, liderul pieței de retail alimentar după cifra de...
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un nou concept de retail, mai...