Lidl extinde portofoliul de produse Deluxe

Lidl continuă colaborarea cu furnizorii români și lansează nouă produse noi fabricate în România, sub marca proprie Deluxe, realizate după rețetele lui Chef Florin Dumitrescu. deluxe lidl

Printre preparatele care se vor găsi pe rafturile Lidl din 17 noiembrie se numără salata în stil berlinez, humusul cu dulceață de ceapă cu bacon și humus cu trufe de vară, iar, din 24 noiembrie, vor fi disponibile și plăcintele, în mai multe sortimente: plăcintă rulată cu spanac, urdă și sos pesto, cu magiun de prune și nucă sau plăcintă cu carne de vită, de oaie și brânză Gorgonzola. Colecția este completată de supe cremă – de mazăre, de morcovi și de cartofi cu praz.

„Mâncarea gustoasă trebuie să fie accesibilă tuturor. Astfel că am creat împreună cu Lidl o serie de produse sub marca Deluxe, rețetele mele, simple, fără potențiatoare de arome, pentru ca oricine să poată avea experiența de restaurant chiar la ei acasă. A fost o provocare să dezvolt aceste rețete la un nivel industrial, împreună cu un producător din România”, a spus Chef Florin Dumitrescu.

Prin această lansare, Lidl contribuie și la consolidarea angajamentului pe care și l-a luat în 2025 în ceea ce privește alimentația conștientă printr-o aliniere și mai consecventă a gamei sale de produse la Dieta Alimentară Pentru Sănătate Planetară (PHD), până în 2050. Astfel, supele și humusul semnate de Chef Florin Dumitrescu și produse de un furnizor român extind ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile pe rafturile Lidl, precum sursele de proteine pe bază de plante, cerealele integrale, fructele și legumele.

Cele nouă produse semnate de Chef Florin Dumitrescu se alătură celor peste 90 de noutăți din gama festivă Deluxe de anul acesta – colecția gourmet care transformă mesele de acasă în experiențe rafinate, de calitate și accesibile. Astfel, Lidl continuă să aducă în colecția Deluxe arome apreciate de clienți, la calitate certificată de standarde internaționale, oferind varietate și prospețime în fiecare sezon. Totodată, Lidl își reafirmă angajamentul de a colabora cu producători locali și de a oferi clienților preparate de calitate, la prețuri accesibile, dar și experiențe cu valoare adaugată.

Lidl, parte a grupului Schwarz, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări. Pe piața din România Lidl are peste 370 de magazine și 6 centre logistice.

Xavier Piesvaux
Ahold Delhaize îl readuce în România pe Xavier Piesvaux pentru a conduce dezvoltarea Mega Image și Profi
Grupul Ahold Delhaize, proprietarul brandurilor Mega Image și Profi, îl numește pe Xavier Piesvaux în funcția de Country Manager România...
La Cocos hipermarket inaugurare Pitesti
La Cocoș inaugurează cel de-al șaptelea magazin al rețelei la finalul lunii noiembrie
La Cocoș inaugurează cel de-al șaptelea magazin al rețelei la finalul lunii noiembrie, în Arad. Locația este cea de-a patra deschisă în acest...
Lidl va deschide în Capitală un magazin flagship, cel mai mare din rețeaua locală. Vezi mai multe revistaprogresiv.ro
Lidl va deschide în Capitală un magazin flagship, cel mai mare din rețeaua locală
Discounterul Lidl va deschide anul viitor în București un magazin flagship, de peste 3.200 mp, cel mai mare din rețeaua gestionată de retailer pe...
Mugur Isarescu Guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei
Guvernatorul BNR: Aproape jumătate din inflație, determinată de costurile cu energia, de TVA și de accize
Eliminarea plafoanelor pentru tarifele la energia electrică a avut un impact mult mai mare asupra prețurilor decât majorarea TVA, susține Mugur...
cumparaturi in campanii de reduceri ca Black Friday, Craciun, Valentines Day
CFA România: Românii economisesc bani special pentru perioadele cu reduceri 
Românii intră într-un roller coaster financiar în perioadele de sărbători, iar Black Friday deschide sezonul cu cea mai mare intensitate de...
PENNY continuă extinderea rețelei și deschide trei magazine noi în Vărăști, Strejnicu și Dolhasca
PENNY continuă extinderea rețelei și deschide trei magazine noi 
PENNY continuă extinderea rețelei sale la nivel național și inaugurează trei noi magazine în Vărăști (județul Giurgiu), Strejnicu (județul...