Lidl extinde portofoliul de produse Deluxe
Lidl continuă colaborarea cu furnizorii români și lansează nouă produse noi fabricate în România, sub marca proprie Deluxe, realizate după rețetele lui Chef Florin Dumitrescu. 
Printre preparatele care se vor găsi pe rafturile Lidl din 17 noiembrie se numără salata în stil berlinez, humusul cu dulceață de ceapă cu bacon și humus cu trufe de vară, iar, din 24 noiembrie, vor fi disponibile și plăcintele, în mai multe sortimente: plăcintă rulată cu spanac, urdă și sos pesto, cu magiun de prune și nucă sau plăcintă cu carne de vită, de oaie și brânză Gorgonzola. Colecția este completată de supe cremă – de mazăre, de morcovi și de cartofi cu praz.
„Mâncarea gustoasă trebuie să fie accesibilă tuturor. Astfel că am creat împreună cu Lidl o serie de produse sub marca Deluxe, rețetele mele, simple, fără potențiatoare de arome, pentru ca oricine să poată avea experiența de restaurant chiar la ei acasă. A fost o provocare să dezvolt aceste rețete la un nivel industrial, împreună cu un producător din România”, a spus Chef Florin Dumitrescu.
Prin această lansare, Lidl contribuie și la consolidarea angajamentului pe care și l-a luat în 2025 în ceea ce privește alimentația conștientă printr-o aliniere și mai consecventă a gamei sale de produse la Dieta Alimentară Pentru Sănătate Planetară (PHD), până în 2050. Astfel, supele și humusul semnate de Chef Florin Dumitrescu și produse de un furnizor român extind ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile pe rafturile Lidl, precum sursele de proteine pe bază de plante, cerealele integrale, fructele și legumele.
Cele nouă produse semnate de Chef Florin Dumitrescu se alătură celor peste 90 de noutăți din gama festivă Deluxe de anul acesta – colecția gourmet care transformă mesele de acasă în experiențe rafinate, de calitate și accesibile. Astfel, Lidl continuă să aducă în colecția Deluxe arome apreciate de clienți, la calitate certificată de standarde internaționale, oferind varietate și prospețime în fiecare sezon. Totodată, Lidl își reafirmă angajamentul de a colabora cu producători locali și de a oferi clienților preparate de calitate, la prețuri accesibile, dar și experiențe cu valoare adaugată.
Lidl, parte a grupului Schwarz, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări. Pe piața din România Lidl are peste 370 de magazine și 6 centre logistice.








