Lidl extinde gama Deluxe cu o serie de produse realizate în România
Lidl România readuce în magazinele din întreaga țară produsele festive Deluxe, destinate sărbătorilor de iarnă. Selecția din acest an aduce în fața consumatorilor 90 de noutăți culinare, disponibile în ediție limitată, printre care și produse dezvoltate alături de furnizori români. 
În acest an, gama Deluxe se îmbogățește cu o serie de produse realizate în România, create împreună cu furnizori locali care pun accent pe calitate și pe gustul autentic. Printre acestea se numără salamul de Sibiu maturat 100 de zile sau mierea cremă cu fructe de pădure (afine, coacăze, zmeură).
Aceste produse sezoniere se adaugă la produsele Deluxe realizate în România, care sunt permanent în sortimentul Lidl, precum macarons cu fistic sau zmeură, eclere cu cremă de caramel, gianduja sau de vanilie, cu zmeură, cu fistic, cu mango și fructul pasiunii, cu cocos sau diverse tipuri de ciocolată, precum ciocolata de tip Dubai. Astfel, brandul își reafirmă angajamentul de a colabora cu producători locali și de a oferi clienților preparate de calitate, cu gust autentic, potrivite pentru mesele de sărbătoare.
„Sezonul sărbătorilor vine cu o serie de surprize culinare din gama Deluxe, marcă proprie Lidl, menită să aducă rafinament și bucurie pe mesele de acasă, prin preparate gourmet la prețuri accesibile, inspirate din bucătării internaționale. De la somon sălbatic în foietaj cu spanac sau sos de mărar, la coaste de vită gătite lent cu sos bourbon, cannelloni cu foie gras și trufe, cartofi gratinați cu roșii și mozzarella sau profiterol cu cremă de fistic – fiecare produs este o invitație la răsfăț culinar. Iar pentru desert, clienții pot alege pralinele de înghețată Deluxe sau tiramisu cu fistic ori caramel și speculatius”, au declarat reprezentanții Lidl România.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl, un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț, operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări. Compania numără aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 370 de magazine și șase centre logistice.








