Lidl deschide primul său magazin din Snagov și ajunge la o rețea de 296 de locații
Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Snagov, județul Ilfov. Acesta este situat la numărul 1V și are o suprafață de vânzare de peste 1.300 de metri pătrați.
Unitatea dispune de aproximativ 120 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan. Odată cu deschiderea magazinului, se vor crea peste 10 noi locuri de muncă.
Orarul de funcționare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 22:00, iar duminică între 8:00 și 20:00.
Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Snagov dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Snagov continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, susțin reprezentanții companiei.
Ultimul raport de sustenabilitate publicat de retailer arată că valoarea mărfii achiziționare de la furnizori români pentru sortimentul permanent de produse a ajuns în 2019 să reprezinte 49% din total, cu 2% în plus față de 2018. Din cei peste 9.200 de furnizori de bunuri și servicii cu care colaborează Lidl, 7.500 sunt furnizori locali, față de 6.816 câți erau în urmă cu doi ani. Și tot în 2019, cantitatea de legume și fructe românești achiziționată de pe piața locală a ajuns la 92 de mii de tone față de 75 de mii de tone în 2018.
Lidl, parte a grupului Schwarz, este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8.000 în România.



