La Cocoș, vânzări de 1,3 milioane lei în ziua inaugurării hipermarketului din Pitești

La Cocoș a inaugurat oficial primul hipermarket din județul Argeș și cel de-al cincilea hipermarket al rețelei, acesta fiind amplasat în cadrul Centrului Comercial Supernova din Pitești. În prima zi, retailerul a înregistrat șapte mii de tranzacții cu o valoare de aproximativ 1,3 milioane de lei și a avut 18.567 de vizitatori. La Cocos hipermarket inaugurare Pitesti

Magazinul funcționează în centrul comercial Supernova din Pitești și va funcționa zilnic, în intervalul orar 07:30 – 21:30. Această locație ocupă practic spațiul eliberat de Carrefour. Deschiderea acestui nou hipermarket face parte din planul de extindere a rețelei La Cocoș pentru anul 2025. Prima inaugurare din acest an a avut loc la Brașov, pe 24 ianuarie 2025, a doua fiind cea de la Pitești, pe 24 septembrie. Retailerul are programate alte două deschideri pentru acest an: la Craiova, în fosta locație PIC, locație care ar urma să fie deschisă pe data de 15 octombrie 2025, și în Arad, în fosta locație Remarkt (ex-Real) din cartierul Micălaca, inaugurare programată la începutul lunii noiembrie.

Fondat în 2014 la Ploiești de antreprenorul Iulian Nica, La Cocoș este cunoscut pentru politica prețurilor mici și pentru faptul că a fost primul hipermarket din România care a introdus conceptul cu trei niveluri de preț, în funcție de cantitatea achiziționată. Până în decembrie 2024, rețeaua a funcționat ca o afacere de familie și a fost, de asemenea, prima rețea 100% românească care a intrat în Top 10 retaileri din România, ocupând poziția a zecea.

Din decembrie 2024, compania a atras în acționariat un consorțiu format din Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) și fondurile de investiții Morphosis Capital și CEECAT Capital, care au preluat un pachet de 56% din acțiuni. Deși majoritari, investitorii i-au oferit antreprenorului Iulian Nica - rămas cu 44% din acțiuni - drepturi depline de conducere, păstrând astfel viziunea și strategia inițială a brandului. Infuzia de capital adusă de către investitori are ca obiectiv deschiderea a 12 noi magazine și atingerea pragului de 1 miliard de euro în vânzări în următorii cinci ani.

La finalul anului 2024, rețeaua de magazine La Cocoș, cu doar trei hipermarketuri operaționale, două în Ploiești și unul în București, a raportat vânzări de 236,5 milioane de euro, devenind cea mai puternică rețea locală din comerțul alimentar, după cifra de afaceri. Noile deschideri din Pitești, Craiova și Arad vor duce rețeaua la șapte unități până la finalul anului 2025 și la vânzări estimate de aproximativ 300 milioane de euro.

deschidere Penny magazin Afumati
PENNY se extinde în Ilfov și ajunge astfel la 427 de unități la nivel național
Rețeaua PENNY se extinde în județul Ilfov prin deschiderea unui nou magazin în Afumați, situat pe Șoseaua București-Urziceni nr. 223A. Noul...
Action intră pe piața locală și deschide primul magazin la Pitești. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Action intră pe piața locală și deschide primul magazin la Pitești
Action, retailerul internațional de tip discount pentru produse non-alimentare, a inaugurat primul magazin în România, în Pitești. România...
Poza articol PR Unlimitail FINAL 002
POS Media Romania anunță un parteneriat pe termen lung cu Unlimitail
POS Media România anunță un parteneriat pe termen lung cu Unlimitail, partenerul global exclusiv al Carrefour pentru retail media, pentru...
Rețeaua Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Olt. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Rețeaua Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Olt
Rețeaua Magazine DIANA continuă expansiunea la nivelul județului Olt și inaugurează cel de-al 95-lea magazin în localitatea Piatra Olt....
Sezamo a lansat campania Oktoberfest cu produse autentice nemțești. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Sezamo a lansat campania Oktoberfest cu produse autentice nemțești
Supermarketul online Sezamo a dat startul campaniei dedicate celui mai cunoscut festival german al toamnei – Oktoberfest. Până pe 5 octombrie,...
Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent
Lidl lansează în 31 de țări europene prima sa campanie internațională de brand, sub sloganul „Știi că merită.”. Campania se...