La Cocoș inaugurează cel de-al șaptelea magazin al rețelei la finalul lunii noiembrie
La Cocoș inaugurează cel de-al șaptelea magazin al rețelei la finalul lunii noiembrie, în Arad. Locația este cea de-a patra deschisă în acest an și face parte din planul retailerului de a inaugura 12 magazine noi în următorii cinci ani și de a atinge astfel pragul de un miliard de euro în vânzări. Pentru finalul acestui an, compania estimează vânzări de aproximativ 300 de milioane de euro. 
Cel de-al șaptelea magazin La Cocoș va fi deschis pe 28 noiembrie în locul fostului hipermarket Remarkt (ex-Real) din Arad, fiind situat pe Calea Radnei nr. 298. Magazinul va funcționa de luni până sămbătă, în intervalul orar 07:30 – 20:30, și duminica de la 7:30 până la 19:30.
În primele zece luni din acest an, retailerul a inaugurat alte trei magazine. Primul dintre acestea a fost deschis în luna ianuarie, la Brașov, în complexul comercial Brintex. Cel de-al doilea magazin a fost inaugurat în luna septembrie la Pitești, în centrul comercial Supernova, iar pe 30 octombrie a fost deschis un nou hipermarket în Craiova, în locul fostului magazin Pic.
Primul magazin La Cocoș a fost inaugurat în 2014 în Ploiești. După mai mulți ani de creștere, în anul 2019 retailerul a ajuns la vânzări de 54,4 milioane de euro operând doar magazinul din Ploiești. În 2020 a început planul de extindere, prima deschidere fiind în București, în locul unui hipermarket Carrefour, iar în noiembrie 2023 a fost inaugurată cea de-a treia unitate La Cocoș, în municipiul Ploiești.
La Cocoș operează un format de magazin ce oferă clienților trei niveluri de prețuri în funcție de cantitatea achiziționată, fiind primul retailer mare ca a introdus acest concept pe piața locală. Aceste magazine își desfășoară activitatea pe suprafețe mari, având la vânzare aproximativ 12.000 de produse din cele mai cunoscute și mai vândute produse la nivel național.
Din decembrie 2024, compania a atras în acționariat un consorțiu format din Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) și fondurile de investiții Morphosis Capital și CEECAT Capital, care au preluat un pachet de 56% din acțiuni. Deși majoritari, investitorii i-au oferit antreprenorului Iulian Nica - rămas cu 44% din acțiuni - drepturi depline de conducere, păstrând astfel viziunea și strategia inițială a brandului. Infuzia de capital adusă de către investitori are ca obiectiv deschiderea a 12 noi magazine și atingerea pragului de 1 miliard de euro în vânzări în următorii cinci ani.
La jumătatea acestui an, grupul Schwarz, proprietarul rețelelor Kaufland și Lidl, a anunțat că intenționează să preia pachetul majoritar de acțiuni al companiei Supermarket La Cocoș, sub rezerva reglementărilor antitrust, inclusiv a Consiliului Concurenței din România. Iulian Nica, fondatorul La Cocos, va păstra 30% din acțiuni și va rămâne la conducerea companiei, obiectivul fiind acela de a extinde conceptul la nivel european. La începutul lunii noiembrie însă, Consiliul Concurenței a identificat o serie de îngrijorări concurențiale legate de tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș.
La finalul anului 2024, rețeaua de magazine La Cocoș, cu doar trei hipermarketuri operaționale, două în Ploiești și unul în București, a raportat vânzări de 236,5 milioane de euro, devenind cea mai puternică rețea locală din comerțul alimentar raporatat la cifra de afaceri.








