Kaufland livrează pachete de alimente în toată țara

Kaufland România a lansat o nouă modalitate de livrare a produselor la domiciliu, ce ajunge și în mediul rural, în toate localitățile din țară, din aria de acoperire a serviciului de curierat. Clienții vor putea comanda acasă pachete predefinite cu alimente de strictă necesitate pentru întreaga familie. Kaufland livrează pachete de alimente în toată țara

Noul serviciu vine în sprijinul tuturor persoanelor care nu au acces ușor la cumpărături, fie că locuiesc în medii izolate, fie nu pot ieși din casă sau locuiesc departe de magazine.

De astăzi, clienții din toată țara pot comanda la alegere, online sau telefonic, unul din cele 2 pachete standard cu alimente de bază, ce va fi livrat direct acasă, simplu și rapid.

Pachetele oferă selecții de produse esențiale ce acoperă cumpărăturile de bază pentru cel puțin o săptămână, în două variante: pachetul standard de 39 kg, ce conține de la produse de panificație, făină, mălai, orez, ulei, conserve de legume sau pate, lapte, zahăr, cafea și paste, până la fructe, legume și apă și altele; pachetul standard plus de 46 de kg, pentru familii extinse, cu un număr suplimentat de produse.

Prețurile încep de la 150 lei pentru opțiunea standard, respectiv 240 de lei pentru cea extinsă, plus transport. Comenzile se pot plasa pe site-ul www.kauflandlivreaza.ro.

„Să ai produse de bază, precum făină, ulei, mălai, nu trebuie să fie un lux. Dimpotrivă, oricine ar trebui să le aibă în casă fără vreun efort suplimentar. De astăzi, lansăm acest nou serviciu, care aduce acasă produsele de bază, cu provizii esențiale, oriunde în țară, la preț accesibil. Această soluție este gândită pentru a asigura necesarul de aprovizionare cu produse de strictă necesitate într-un format compact și în siguranță, atât pentru cei din mediul urban, cât și din mediul rural, fără să implice deplasarea în magazine”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.

Toate modalitățile de plată sunt disponibile, atât cu cardul la plasarea comenzii sau la sosirea curierului la destinație, acolo unde este posibil, cât și în numerar.

Întregul proces de livrare respectă cele mai înalte standarde igienico-sanitare, astfel ca produsele să ajungă în condiții de maximă siguranță la clienții din țară.

Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
În luna aprilie, Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi...
Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour România, retailerul francez omnichannel cu cea mai mare amprentă de furnizori locali, încheie un parteneriat strategic cu Tazz. Lansat...
Sezamo lansează o categorie de nutriție specială, care conține peste 1000 de produse
Sezamo lansează o categorie de nutriție specială, care conține peste 1000 de produse
Supermarketul online Sezamo lansează o nouă categorie, Nutriție Specială, care include peste 1000 de produse în șapte subcategorii: fără...
Parteneriat între Profi și Noriel pentru livrarea de alimente
Parteneriat între Profi și Noriel pentru livrarea de alimente
În contextul pandemiei de coronavirus, retailerii caută tot mai multe soluții pentru a face față cererii din piață, chiar dacă accesul în...