Kaufland aduce în România deserturile virale online „Friends of Asia”

Deserturile congelate „Friends of Asia”, virale pe TikTok și alte rețele sociale, ajung pentru prima dată în România, disponibile exclusiv în magazinele Kaufland din toată țara. Produsele au atras atenția publicului din întreaga lume prin aspectul deosebit și gustul autentic de fruct și au ajuns rapid printre cele mai populare produse online din 2025. Kaufland_friends of asia

Inspirate din forma și aspectul fructelor reale, deserturile sunt disponibile la Kaufland în trei variante - lămâie, mango și piersică. Interiorul lor este cremos, cu un gust dulce moderat ce evidențiază aroma naturală a piureului de fructe, iar exteriorul este acoperit cu o glazură moale, fină, asemănătoare fondantului sau șerbetului.

Produsele sunt disponibile în toată rețeaua Kaufland România, la vitrina de înghețată, în format de 90 ml.

La nivel internațional, linia „Friends of Asia” a devenit tot mai prezentă pe rețelele sociale, fiind adesea asociată cu trendul cunoscut drept ”Dubai ice cream”, un fenomen care a atras mult interes online. Popularitatea sa este comparată frecvent cu trenduri precum boba tea, care au avut la rândul lor un impact larg în rândul consumatorilor.

Diversitatea sortimentului este un pilon fundamental în strategia Kaufland. Lansările recente confirmă eforturile companiei de a-și actualiza permanent portofoliul cu produse adaptate noilor tendințe și cerințe din piață, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor diverse ale consumatorului român de astăzi. În prezent, oferta Kaufland cuprinde peste 19.500 de produse provenite de la producători din România, peste 1.500 de opțiuni pentru diete speciale – vegane, fără gluten, fără lactoză, BIO sau cu un aport ridicat de proteine, precum și 1.200 de produse cu certificare de sustenabilitate.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.600 de magazine în opt țări, peste 157.000 de angajați și o rețea de peste 190 de magazine în România. Kaufland România a încheiat anul fiscal 2024 cu o cifră de afaceri de 19,5 miliarde de lei, în creștere cu 7% raportat la anul precedent, și cu un profit de 1,15 miliarde de lei, avansul față de anul precedent fiind de 33%.

Kaufland lansează un nou concept shop-in-shop dedicat brandului Parkside
Kaufland lansează un nou concept shop-in-shop dedicat brandului Parkside
Kaufland România continuă să dezvolte experiența de cumpărături pentru pasionații de proiecte Do-it-yourself (DIY), prin extinderea...
5togo
5 to go încheie un parteneriat cu rețeaua de benzinării RO concept OSCAR
5 to go anunță semnarea unui parteneriat cu rețeaua națională de benzinării RO concept OSCAR, conturând astfel o etapă strategică...
Lidl România continuă expansiunea și inaugurează pe un nou magazin în județul Timiș. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl România continuă expansiunea și inaugurează un nou magazin în județul Timiș
Lidl România deschide un magazin în localitatea Moșnița Veche, județ Timiș, oferind locuitorilor produse de calitate la prețuri accesibile și...
Proximart
Primul magazin robotizat din țară, inaugurat într-un complex rezidențial din Capitală
Primul magazin robotizat din țară și disponibil 24/7 a fost inaugurat în Liziera de Lac, ansamblul rezidențial premium dezvoltat de Liebrecht...
Gradina Noastra
O nouă cooperativă se alătură programului Carrefour Grădina Noastră
Carrefour România extinde programul Grădina Noastră și aduce roșii românești pe tot parcursul anului, prin includerea unei noi cooperative din...
mega
Mega Image și Profi Rom Food păstrează separat mărcile locale și operațiunile cu clienții
Mega Image și Profi Rom Food, membre ale Grupului Ahold Delhaize, vor funcționa sub forma unei entități juridice unice, începând cu 31 martie...