Glovo: România ocupă locul întâi în lume la comenzile de flori de 8 Martie

Cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, consumatorii români din cadrul Glovo optează pentru cadouri sub formă de flori sau sushi, acestea fiind cele mai achiziționate produse, potrivit platformei multi-categorie care oferă acces la o varietate de produse. Glovo: România ocupă locul întâi în lume la comenzile de flori de 8 Martie

Sushi, preparat culinar originar din Japonia, este una dintre cele mai populare alegeri, comenzile pentru sushi înregistrând o creștere aproape dublă în comparație cu o zi obișnuită. Pe lângă sushi, bucătăria grecească, pizza și alte preparate asiatice se numără printre opțiunile populare ale românilor pentru a celebra această zi specială.

Românii sunt fruntași la comenzile de flori de Ziua Femeii, situându-se pe locul întâi la nivel mondial, din cele 25 de țări în care operează Glovo. Totodată, per total, anul trecut s-au clasat pe locul doi în lume la numărul de comenzi plasate, conform celor mai recente date Glovo.

Printre cele mai căutate flori de 8 Martie se numără lalelele, trandafirii și irisul. În plus, topul florilor comandate pe parcursul întregului an este format din trandafiri, lalelele și frezii.

Orașele în care au fost efectuate cele mai multe comenzi de flori de 8 Martie sunt București, Cluj-Napoca și Constanța, urmate de Brașov, Timișoara și Iași. Bucureștiul este situat pe locul întâi la nivel global privind comenzile de flori de Ziua Femeii, depășind astfel orice alt oraș din lume în care este activă platforma Glovo, inclusiv capitale precum Madrid sau Roma. În același timp, Cluj-Napoca ocupă locul 4 după numărul de comenzi în regiunea Europei de Sud-Est, în timp ce Constanța ocupă locul 5, iar Brașovul locul 15, toate depășind câteva mari capitale europene, printre care și Lisabona.

Mai mult, titlul celei mai creative comenzi de flori îi revine unui utilizator din București, care a comandat anul trecut 60 de lalele albe și o singură lalea roșie. Tot în Capitală s-a livrat anul trecut și cea mai scumpă comandă de 8 Martie, un utilizator cheltuind 400 de euro pe flori de Ziua Femeii.

Cu ocazia zilei de 8 martie, utilizatorii Glovo pot găsi deja în aplicație o secțiune specială denumită „Ziua Femeii”, în care pot descoperi o selecție variată de florării, drogherii, cofetării și magazine specializate de unde pot comanda ușor cadouri cu livrare rapidă.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii  care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
 

București, Cluj-Napoca și Brașov, în topul celor mai romantice orașe din țară
București, Cluj-Napoca și Brașov, în topul celor mai romantice orașe din țară
O analiză realizată cu ocazia Ziua Îndrăgostiților, de către Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de...
Comenzile de mâncare vegană, în creștere în cadrul Glovo
Comenzile de mâncare vegană, în creștere în cadrul Glovo
România se situează pe locul al doilea la nivel global în ceea ce privește consumul produselor vegane, din cele 25 de țări în care operează...
România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România se situează pe locul întâi în regiunea Europei de Sud-Est și pe doi la nivel mondial din cele 25 de țări în care operează Glovo,...
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a împlinit cinci ani de activitate pe piața locală. În acest...