Germanii de la Rewe pregătesc investiții de peste 2 mld. euro în 2018
Grupul german Rewe are în plan pentru 2018 majorarea bugetului de investiții, concentrându-se pe modernizarea rețelei de magazine și logistică, digitalizare și pregătirea angajaților.
Bugetul de investiții va crește astfel de la 1,7 miliarde de euro în 2017 la peste 2 miliarde de euro anul viitor, a precizat Lionel Souque, CEO-ul grupului, citat de Retailytics.com. Această majorare, împreună cu integrarea Coop, va avea un impact negativ asupra profitabilității.
„Dacă în anii trecuți profitabilitatea era în jurul a 500 de milioane de euro, în 2017 va fi puțin mai rău, iar în 2018 situația va fi similară. În prezent, vânzările au urcat cu 5%, respectiv 3% pentru magazinele Penny”, a mai precizat Lionel Souque.
REWE România a deschis primul magazin Penny Market în 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, grupul deține 209 magazine Penny Market la nivel național și aproximativ 4.000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în acest an cu un număr de 20 – 25 de magazine noi. Compania a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 2,86 miliarde de lei, în creștere cu circa 8% față de anul precedent și a raportat un profit net de 23,75 milioane de lei, în creștere cu circa 85%.





