Delhaize contraatacă pe piața din Serbia și investește 50 mil. euro în expansiune
Delhaize își continuă planurile de expansiune pe piața din Serbia, retailerul având în plan investiții de circa 50 de milioane de euro în extinderea rețelei, dar și în remodelarea magazinelor, potrivit declarațiilor făcute de John Kyritsis, directorul operațional al rețelei, în cadrul unei întâlniri cu reprezentanții Camerei de Comerț.
Anunțul belgienilor vine la doar o lună după ce discounterul Lidl a finalizat construcția primei sale unități comerciale în Serbia și a anunțat că intenționează să mai deschidă alte 20 până la finalului lui 2017.
Citește și:
”Delhaize este cea mai mare rețea de retail din piața locală și sperăm să continuăm investițiile în Serbia având sprijinul Camerei de Comerț”, a precizat Kyritsis. De altfel, managerul a atras atenția asupra problemele pe care compania le-a întâmpinat de-a lungul timpului în finalizarea proiectelor sale și pe care speră să le soluționeze cu ajutorul autorităților pentru ca în viitor să aibă un ritm de extindere mult mai alert.
Delhaize, parte a grupului belgian Delhaize, a intrat pe piața din Serbia în anul 2011 și în prezent este cel mai mare retailer local, operând 396 de magazine sub brandurile ”Shop&Go”, ”Tempo” și ”Maxi”.





