Cora relansează platforma de comerț online
Cora România continuă să investească în businessul online și va relansa la începutul lunii aprilie hypermarketul virtual, acesta urmând să fie redeschis pe siteul www.cora.ro, potrivit unui anunț publicat de companie. Noua versiune a platformei online va fi operațională începând cu data de 7 aprilie și aduce mai multe îmbunătățiri: o interfață mai prietenoasă și mai rapidă, va oferi o sortimentație mai bogată, va fi responsive pentru tabletă și smartphone-uri și va conține mai multe facilități pentru cumpărători.
Relansarea platformei online vine la aproximativ o lună după ce Cora a anunțat că își va dezvolta operațiunile online prin extinderea gamei sortimentale. Astfel, retailerul intenționează să listeze pe platforma online toate produsele disponibile în magazinele clasice. Pentru început, magazinul virtual va avea peste 30.000 de produse, urmând ca până la sfârșitul anului să fie disponibile spre vânzare online peste 50.000 de produse, menționează compania.
Cora a lansat platforma coradrive.ro, primul drive pe piața de hypermarketuri din România, în 2013 și un an mai târziu și-a extins serviciile și pe segmentul livrărilor la domiciliu, serviciul fiind disponibil în magazinul Cora Lujerului din București, pentru o gamă de 14.000 de produse.





