Cora lansează o aplicație prin care îți poți gestiona lista de cumpărături
Retailerul Cora România lansează o aplicație mobilă prin care cumpărătorii își pot gestiona lista de shopping și timpul petrecut în magazine, a anunțat compania.
“Pentru livrări online, clienții noștri au la dispoziție platforma cora.ro. Aveam însă nevoie de un ajutor în magazin, un asistent la cumpărături, care să optimizeze timpul clienților noștri și să îi ajute în organizarea cumpărăturilor”, declară Beatrix Gottlieb, Directorul de Marketing al Cora România.
Prin această aplicație utilizatorii pot primi notificări despre promoțiile desfășurate în magazine în timp ce sunt la cumpărături. În plus, scopul acestei aplicații este de a agrega cardul Cora, tichetele de reduceri, beneficiile de fidelitate și cataloagele retailerului pe o singură platformă.
Pe piața din România rețeaua de hypermarketuri Cora și-a menținut veniturile la un nivel stabil, raportând în 2017 o cifră de afaceri de 1,77 miliarde de lei, în creștere cu 2% față de anul precedent, și un profit net de 3,74 de milioane de lei. Rezultatul pozitiv din 2017 vine după patru ani în care compania a fost pe minus, pierderile cumulate ridicându-se la peste 85 de milioane de lei. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hypermarketuri în București și în marile orașe.





