Cora extinde serviciul de livrare la domiciliu cu ajutorul Glovo
cora România anunță un parteneriat cu platforma Glovo care permite livrarea expres la domiciliu, adică în doar 60 de minute de la plasarea comenzii.
Serviciul este disponibil în toate locațiile retailerului și vizează peste trei mii de produse din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie ori produse cosmetice.
Potrivit anunțului făcut de retailer, nu există comandă minimă, iar livrarea costă 15,99 lei în București și 13,99 lei pentru restul orașelor în care este prezent, respectiv Constanța, Ploiești, Bacău, Cluj-Napoca, Drobeta Turnu-Severin, Baia Mare.
„Serviciul este ideal pentru cumpărături de ultim moment, când ajungi seara acasă și îți dai seama că ai uitat să cumperi lapte și cereale, dar și pentru un shopping consistent și rapid, pentru cei care nu au timp să meargă în magazin sau doresc să evite deplasările”, susține Claudia Badea, Director Operațional e-commerce cora România și Directorul hypermarketului cora Lujerului.
„Ne vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, dar și la nivel de parteneri, astfel încât utilizatorii Glovo să regăsească toate produsele de care au nevoie în aplicație”, completează Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
Noul parteneriat se adaugă celui pe care cora îl are deja cu platforma foodpanda și crește astfel capacitatea diviziei coraExpress de a onora comenzile online într-o perioadă scurtă de timp.
cora are propriul magazin online unde sunt listate peste 35.000 de produse, iar clienții pot opta pentru livrare la domiciliu, ridicarea din hypermarket sau de la punctele coraDrive.
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, a intrat pe piața din România în 2003, iar în prezent grupul operează 11 hypermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, retailerul a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Ulterior a fost lansată și aplicația Cora care include și beneficii de fidelitate acordate utilizatorilor.
Rețeaua de hypermarketuri cora, operată la nivel local de compania România Hypermarche SA, a raportat pentru anul financiar 2019 o cifră de afaceri de 1,72 miliarde de lei, în scădere față de anii precedenți, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanțe. În schimb, a reușit să reducă pierderile considerabil, de la 39 de milioane de lei în 2018, la 1,1 milioane de lei anul trecut.