Carrefour și Bringo vor să extindă serviciul de livrare rapidă în Timișoara și Cluj
Carrefour și Bringo vor să extindă, până la finalul anului, serviciul de livrare rapidă, în doar 30 de minute, în Timișoara și Cluj, anunță Cătălin Samara, COO Carrefour România.
Carrefour și Bringo au extins serviciul de livrare rapidă în București și Iași, acoperind aproximativ toată suprafața celor două orașe. Serviciul de livrare rapidă se bazează acum pe 16 magazine din București și 9 magazine din Iași, în format Carrefour Market și Market Express. Astfel, clienții din cele două orașe pot comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele din proximitatea lor, cu livrare în 30 de minute și cost de 9.99 lei per comandă.
Odată cu expansiunea serviciului, Carrefour adaugă 20 de magazine noi în Bringo, astfel ajungând la o prezență de 83 de magazine în aplicație, cu toate formatele - Hypermarket, Market și Market Express. Acestora li se adaugă Bonteria Very & So din București și 4 magazine Supeco din țară.
„Am decis extinderea serviciului de livrare rapidă, în 30 de minute, la aproximativ o lună de la lansare, având deja la bază rezultate foarte bune - mai exact, numărul comenzilor s-a dublat în zonele în care a fost disponibil inițial serviciul. Funcționăm într-un mediu extrem de dinamic pe care nu propunem mereu să-l anticipăm. Iar planurile noastre nu se opresc aici - obiectivul nostru este să ne extindem amprenta și către alte orașe până la finalul anului, pentru început Timișoara și Cluj”, a declarat Cătălin Samara, COO Carrefour România.
Cei doi parteneri au lansat serviciul de livrare rapidă de 30 minute în luna august, în anumite zone din București și Iași, pentru a testa interesul clienților pentru beneficiul proximității în mediul online.
Carrefour România este al treilea cel mai important jucător din piața locală de retail după cifra de afaceri și deține peste 360 de magazine la nivel de țară, dar și serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma Bringo. Potrivit celui mai recent raport financiar, Carrefour România a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,12 miliarde de euro, bifând o creștere a vânzărilor organice de 3,2%.