Carrefour pune primul hypermarket pe harta orașului Bârlad

Carrefour România continuă expansiunea în regiunea Moldovei și deschide primul hypermarket din Bârlad, în incinta noului centru comercial Bârlad Value Centre al Prime Kapital. Acesta este cel de-al 42-lea hypermarket la nivel național și al doilea deschis anul acesta. Bârlădenii vor avea posibilitatea să acceseze peste 50.000 de produse atât în magazinul fizic, cât și online, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau al platformei Bringo. Carrefour pune primul hypermarket pe harta orașului Bârlad

„Carrefour pune primul hypermarket pe harta orașului Bârlad și aduce clienților o experiență completă de cumpărături, interconectată prin serviciile offline și online, totul în deplină siguranță. Magazinul nostru aduce sub același acoperiș producători locali și regionali apreciați, care pun accent pe păstrarea tradițiilor și menținerea gustului de altădată. Este vorba de produse recunoscute în zona Bârladului pentru calitatea lor și ingredientele locale folosite”, a declarat Adrian Irimia, Director Hypermarket Carrefour Bârlad.

Focus pe producătorii cu tradiție locală

Bârlădenii vor descoperi în selecția de produse peste 300 de sortimente de carne de porc, vită și pui, mai mult de 150 de sortimente de pește proaspăt, afumat, în saramură sau produse derivate, precum icrele, dar și peste 1.000 de produse bio. În sezon, clienții vor descoperi la Carrefour primele fructe și legume produse de fermierii din programul Carrefour Creștem România BIO, într-un ambalaj dedicat, cu eticheta „În conversie la agricultura ecologică” sau „BIO”, în funcție de stadiul de conversie în care se află.

Un accent deosebit se pune pe oferte de la producători locali, din Bârlad, sau din regiune. După rețete tradiționale, cuptoarele Mopan sunt responsabile pentru pâinea caldă, proaspăt scoasă din cuptor, Safir oferă carne proaspătă, Vanbet aduce în casele bârlădenilor ouă proaspete, preparate din carne și lactate, transformă bunătatea laptelui în chefir, sana, iaurt răcoros de băut sau lapte bătut, iar Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România.

Consumatorii au acces la o gamă extinsă de vinuri în zona WineSquare a magazinului, care promovează vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Bârlădenii pot afla povestea vinurilor regionale, inclusiv de la crame din zona Moldovei precum Domeniile Panciu, Strunga Winery, Domeniile Bohotin și Crama Pandora. Vinurile provenite de la aceste crame pot fi descoperite de iubitorii de vin în categoria Vin din Regiunea Ta din WineSquare, al nouălea din rețeaua Carrefour.

Noul hypermarket include produse marca proprie Carrefour alimentare și non-alimentare din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de cosmetice, de igienă sau pentru casă, grădină, cât și jucării, cărți sau rechizite. Totodată, clienții își pot alege piese vestimentare din noua colecție TEX, de la clasicele piese de exterior, călduroase și pufoase, la cele esențiale, de purtat în casă. Toate, confortabile și funcționale, potrivite pentru întreaga familie, de la mic la mare. În plus, magazinul introduce conceptul denumit Carrefour Carusel, care vine cu o gamă diversificată și oferte surprinzătoare.

Carrefour Bârlad are, pe lângă casele obișnuite, și case de tip Self Checkout, clienții având posibilitatea de a-și scana și plăti singuri produsele din coș, pentru a eficientiza sesiunea de cumpărături, diminuând considerabil timpul de așteptare. De asemenea, prin opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour, clienții pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături. 

Pe piața din România, Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, ocupând în 2020 poziția a treia în clasamentul celor mai mari jucători pe baza cifrei de afaceri raportate. La finalul lunii septembrie, Carrefour opera în România 354 de unități comerciale, dintre care 41 de hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 99 de magazine de conveniență și 26 de unități Supeco.
 

Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Carrefour România reia expansiunea pe formatul de hipermarket
Carrefour România reia expansiunea pe formatul de hipermarket
Carrefour România reia expansiunea pe formatul de hipermarket și inaugurează primul magazin pe acest format din Alba Iulia. Odată cu această...
Carrefour deschide un nou hypermarket în Ploiești și încheie anul cu 43 de locații pe acest segment
Carrefour deschide un nou hypermarket în Ploiești și încheie anul cu 43 de locații pe acest segment
La doar trei zile de la deschiderea primului hypermarket din județul Vaslui, în Bârlad, Carrefour România își continuă expansiunea,...
Carrefour deschide primul hypermarket din Sfântu Gheorghe, 100% self checkout
Carrefour deschide primul hypermarket din Sfântu Gheorghe, 100% self checkout
Carrefour continuă dezvoltarea rețelei la nivel național și deschide primul hypermarket din Sfântu Gheorghe, în incinta noului centru...