Carrefour deschide primul hypermarket în Târgu Mureș
Carrefour România adaugă Târgu Mureș pe harta expansiunii prin inaugurarea hypermarketului cu numărul 38 deschis de retailerul francez pe piața din România și primul magazin de acest fel din județul Mureș.
Cu această deschidere, rețeaua națională Carrefour ajunge la un număr total de 361 de unități comerciale.
Noul hypermarket Carrefour este în incinta Shopping City Târgu Mureș din Bd. 1 Decembrie 1918. Suprafața de vânzare este de 7.500 de metri pătrați, sunt disponibile 40.000 de produse, 19 case de marcat (dintre care 12 self service) și magazinul dispune de o parcare cu 1.540 de locuri. Potrivit retailerului, deschiderea acestui hypermarket a creat 230 de locuri de muncă.
Toate produsele disponibile în noul hypermarket pot fi cumpărate însă și de acasă, prin aplicația Carrefour și prin intermediul Bringo. În plus, clienții pot alege cum primesc cumpărăturile, fie acasă, fie pregătite în magazin, cu opțiunea Click & Collect.
Anunțul inaugurării hypermarketului vine la doar o săptămână de la deschiderea unui supermarket în același oraș. Localizat pe strada Voinicenilor nr.52, noul supermarket Carrefour dispune doar de case de marcat de tip Self Service, la care clienții pot scana produsele și pot plăti cu cardul.
„Noul hypermarket Carrefour Târgu Mureș face parte dintr-o comunitate vibrantă cu producători și antreprenori locali, alături de care vrem să repornim economia și să construim durabil. Prin acest hypermarket, și alături de supermarketul Carrefour, deschis recent, dar și de serviciile unice de online shopping, construim o destinație de cumpărături pe care târgmureșenii o pot accesa de oriunde ca să își aleagă produse locale de calitate, să încerce vinuri din crame regionale și românești, premiate, sau preparate ce păstrează specificul culturii gastronomice de la noi” a declarat Adrian Irimia, Director hypermarket Carrefour Târgu Mureș.
Carrefour implementează și la Târgu Mureș programul național „Deschidem Vinul Românesc”, un program național pe termen lung, dezvoltat pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării.
Special pentru cei mici, retailerul duce în premieră în oraș Roli-Poli, prima stație de colectare selectivă destinată copiilor. Aceasta zonă respectă toate măsurile de siguranță și a fost dezvoltată ca un spațiu de învățare a unor comportamente responsabile cu privire la protecția naturii și a sănătății.
Pe aceeași direcție sustenabilă, Carrefour oferă la schimb 1 litru de ulei proaspăt, marcă proprie, la fiecare 3 litri de ulei folosit, iar la 5 litri de ulei folosit, 2 litri de ulei proaspăt. Această inițiativă se regăsește în toate hypermarketurile Carrefour. Acțiunea este implementată cu sprijinul organizației Respiră Verde, care va colecta și procesa uleiul folosit pentru a-l transforma în biocombustibil și alte derivate. Uleiul poate fi colectat și prin aplicația Bringo, anunțând livratorii direct din aplicație intenția de a preda uleiul folosit, la schimb, cu ulei proaspăt.
Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail. Compania a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 8,1 miliarde de lei, în creștere cu 11% față de anul precedent.



