Carrefour aduce în România conceptul Gourmet

Retailerul francez Carrefour aduce în România conceptul premium Gourmet, prima locație urmând să fie deschisă în centrul comercial AFI Brașov, un proiect în valoare de peste 120 de milioane de euro. Carrefour aduce în România conceptul Gourmet

Centrul comercial are ca ancoră Carrefour Market Gourmet pe o suprafață de 6.500 mp, dintr-o suprafață totală de 45.000 mp. Conceptul se diferențiază prin produse premium, având la bază o gamă variată de produse proaspete și tradiționale.

Totodată, în cadrul acestui format consumatorii pot regăsi produse de patiserie realizate in-house și produse din carne ,,afumate la fața locului”. În plus, magazinul cuprinde și o zonă de ,,alimentație sănătoasă”, unde cumpărătorii pot găsi produse organice, alimente destinate persoanelor care suferă de diabet, produse pentru cei cu intoleranță la gluten sau lactoză, produse din soia sau cu un conținut redus de grăsimi. Mixul de produse este completat de regulă de o gamă variată de cosmetice, îmbrăcăminte și produse sezoniere.

Conceptul Carrefour Gourmet este prezent și în Italia, Spania sau Polonia.

La începutul acestui an, Carrefour a lansat pe piața locală și conceptul de magazine de proximitate Express Orange, operând în prezent 12 unități comerciale sub acest format. În ceea ce privește planurile de viitor pe acest format, reprezentanții retailerului au precizat pentru Progresiv că ”până la finalul remodelărilor magazinelor Billa vor mai exista două unități comerciale sub brandul Express Orange”.

În prezent, Carrefour deține magazine sub acest format în București și Ilfov (4 unități), Cluj (4), Sibiu (1), Botoșani (1), Craiova (1) și Buzău (1). Dintre cele 12 magazine, patru unități funcționează în spații în care anterior au operat supermarketuri Billa.

Totodată, retailerul mai deține 32 de hypermarketuri Carrefour, 174 supermarketuri Market, 44 de magazine Express, 10 magazine de proximitate Contact, o platformă de comerț online www.carrefour-online.ro, 31 de magazine Billa și 6 unități Supeco. În 2016, francezii – prin cele patru entități care operează –  au cumulat o cifră de afaceri de 8,388 miliarde de lei și un profit de 129 de milioane de lei, potrivit celor mai recente date raportate la Ministerul Finanțelor.

La nivelul grupului, Carrefour operează peste 7.000 de magazine, în mai multe formate, printre care Express, City, Contact, Montagne, Bio, Proxi, 8 à Huit. Retailerul a încheiat anul financiar 2016 cu vânzări  de 85,7 miliarde de euro, în creștere cu 3% față de anul precedent (în termeni comparabili), marcând cel de-al cincilea an consecutiv de creștere pentru retailerul francez.

Sursă foto: Carrefour.com

Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Carrefour își menține focusul pe proximitate. 7 magazine Express deschise într-o singură zi
Carrefour își menține focusul pe proximitate. 7 magazine Express deschise într-o singură zi
Carrefour România atinge pragul de 138 de unități Express la nivel național, prin deschiderea a 18 magazine în cea de-a doua jumătate a...
Carrefour ajunge la 1.000 de magazine Express pe piața din Spania
Carrefour ajunge la 1.000 de magazine Express pe piața din Spania
Retailerul francez Carrefour a atins pragul de 1.000 de magazine Express după ce anul acesta a bifat peste 100 de deschideri. De altfel, în...